Boende vid stallet?

Sv: Boende vid stallet?

nej men jag åker tåg till jobbet o cyklar till stallet. Så det skulle absolut inte spara in några resor tvärtom. Nu kan jag gå o handla, gå till tåget, gå till mina vänner osv. Då skulle jag plötsligt få åka överallt.

ja det är alltid intressant!

just nu har jag 200 m till stallet.. men om några månader blir det istället ca 10-15 meter (har inte mätt, men tar man 2 skutt så är man framme ;))

och det är ju mina föräldrars gård och det är bara jag här så jag behöver inte bry mig om nån annan :D

gud så skönt det ska bli!

Jag skulle tycka att det var jättebra :D Så länge man inte åker på att göra massor av extraarbete som nån sa.. Om jag skulle bo vid nuvarande stallet skulle jag iofs få längre till jobbet eftersom det ligger åt "fel" håll, och det är ju en nackdel eftersom jag redan har ganska långt dit.

Nej, man vill ju inte åka på extra bara för att man bor där.
I sånt fall så skulle det vara överenskommet med hyresreducering:idea:

Jag hyrde tidigare en yttepytte stuga vid stallet, 3tkr/mån.
Då ingick inte el så det var väl ganska dyrt egentligen, men samtidigt guld värt för jag slapp åka till stallet och bo hemma med mina föräldrar :angel:

Jag bor så, och kan inte tänka mig att ha det annorlunda. Det är grymt skönt att kunna springa in och hämta något, gå och kolla till hästarna de dagarna man inte rider, och kunna "spontan-rida" på ett annat sätt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 336
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 386
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 113
Senast: Lavinia
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve
  • Födda 2022

Omröstningar