G
grandy
Sv: Tältridhus
Funkar det fortfarande bra ?
Funkar det fortfarande bra ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men annars förstår jag inte varför man skulle vilja bygga tält istället för plåthall.
Jag är inte så förtjust i plåthallar (har dock ingen erfarenhet av tält!) då det blir så fuktigt (svårt att inte få kondens!) och låter mkt och blir också lätt dålig luft. Men visst är det ett prisvärt alternativ till som inte har råd med något lyxigare. Fast jag har iofs inte ens råd med en plåthall
Limträ är billigare än plåt för tillfället
Stålpriserna är monstruösa..
Oj då... jag bor ju i limträland, kanske skulle kolla upp saken Det 'r ju himla snyggt iallafall!
Men jag blev besviken över att tälthallar var lika dyra som vanliga, dock vill jag avvakta och inspektera. Det kan ju vara som dom säger, att det blir bättre luft och atmosfär i en sådan tälthall...
Har sett att en firma annonserar om att de bygger "tältridhus" (Får man namnge företaget?). När man läser om det så verkar det ganska smart, MEN, har någon här sett sådana ridhallar i verkligheten?
Hur är de? Är de så tysta som reklamen säger? Och är de så ljusa och värmereglerande som det verkar?
Och hur är de i pris kontra vanliga ridhus?
*KL*
Nu ska några bekanta bygga en Cover All-hall!
Ett av två i Sverige hitills.... så då kan jag kollain hur det blir!
Enligt henne så hade hon varit i sådana nere i Tyskland och tyckte de var mkt mindre "råa" och kalla, samt bättre ljusinsläpp....
Är bygget klart?
*nyfiken*
Är bygget klart?
*nyfiken*