Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Idag hade jag o Nalle vår debut! Första dressyrtävlingen evah! :D Kul var det o Nalle skötte sig galant, så lugn o fin från början till...
Svar
2
· Visningar
868
T
Distans Hej alla Eftersom vi stannade kvar i simlångsdalen så har vi inte riktigt hunnit med att gå igenom och döpa bilder mm. Men vi har några...
Svar
6
· Visningar
1 900
Senast: ringen
·
Körning Har lite problem med min bröst sele och rockard. Var ute med min sambo och körde lite i dag...satt och kollade på rockaden där den...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: Kicki_83
·
Dressyr Ja vad är det ni tränar mest på för tillfället? Är det skänkelvikningar, att rida program eller galoppfattningar? Kan vara kul att veta...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 621
Senast: jcaberg
·
Körning Har lite tokiga funderingar. men om jag kör min ponny på ridbana med en tvåhjulig kärra och kör fullt ös med snäva svängar, finns det då...
Svar
5
· Visningar
1 481
Senast: Mli
·
Hoppning Nu menar jag inte tävlings hoppning utan hobby hoppning i paddocken etc. Kan man ha dessa Eller man kanske kan ha "vanliga"...
2
Svar
26
· Visningar
4 444
Senast: Långnos
·
Tävling Satt och klurade på en sak. Får man ha stigbett på hästen på tävling? Alltså inte när man rider osv, utan då man leder den på...
2
Svar
26
· Visningar
3 121
Senast: _0_1_2_3_
·
Islandshäst Vilka bett är INTE tillåtna vid tävling:confused:? Får man tävla med stångbett som inte är islandsstång?
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: UllaBeata
·
C
Western Hej jag undra bara vem som kommer till Real feel Show..och ska tävla :banana:
2
Svar
21
· Visningar
2 002
Senast: karindk60
·
H
Körning Vill börja köra med ponnyn, har tömkört mycket och det går bra, nu vill vi börja träna för att köra med vagn, ut lite på grusvägar mm...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: kolblakkur
·
R
Fälttävlan Har funderat lite.. Jag har alltid viljat "fälttävla" Men det det har ju aldrig gått för att det inte finns några tävlingar i Norrbotten...
Svar
3
· Visningar
1 191
Senast: rebeckagranstrom
·
  • Låst
Trav Som rubriken lyder... VARFÖR kör man in hästarna så unga? Läst flera inlägg nu om de som kört sina hästar flera ggr när de bara är 1...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 275
Senast: ameo
·
Islandshäst Meningen är att jag ska betäcka mitt 3-åriga sto nästa år,hon är välväxt och fin men jag tycker att hon känns lite ung, (hon är två nu...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 781
Senast: Inte_Ung
·
C
Hoppning Vi har precis börjat tävla med vår ena ponny. Hon är nu 7 år och vi har själva tränat henne sedan hon var tre. Alltså, det har inte gått...
Svar
7
· Visningar
1 162
Senast: Judelaw
·
M
Islandshäst Jag pratade med en kompis och hennes mamma idag. Kompisen hade blivit diskad sist hon tävlade eftersom skorna var för breda på några...
Svar
16
· Visningar
3 024
Senast: -nonni
·
Trav En av Era kollegor skrev på hästvård i en tråd. Citat Hovis: då förstår jag inte heller varför du inte beklagar dig om alla som...
2
Svar
35
· Visningar
3 584
Senast: linnizen
·
E
Western Hej! har nyligen köpt mig en ardenner. Vid vilken ålder kan man börja rida in dem. Har fått så många olika åldrar. Men runt 2? Tänker...
2
Svar
22
· Visningar
2 433
Senast: Texaz
·
Trav Ja, vad tycker ni egentligen om honom som avelshingst? Har under årens lopp funderat lite på vad jag tycker om honom egentligen. Jag...
Svar
19
· Visningar
3 089
Senast: Maxkingen
·
Trav Är det någon som har erfarenhet av Carefores olika produkter? Vad tycker ni om dem och vad har ni använt på era travare?
Svar
1
· Visningar
863
Senast: linnizen
·
M
Dressyr Som ni förstår så handlar det om ridstövlar eller rättaresagt dressyrstövlar :) har kollat på flera olika stövlar och jag har fastnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
13 437
Senast: remmis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Appar
  • Tjockistråden 4