Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Western Har du medryttare eller är du medryttare? Vad betalar Du/tar Du? Är i begrepp att skaffa medryttare då den ekonomiska situationen med 2...
Svar
19
· Visningar
2 876
Senast: theresesandberg
·
Hoppning Kom inte på någon bättre rubrik... Jag ska åka och fota en hopptävling i helgen, men tyvärr kommer jag inte att ha möjlighet att vara...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: Pazuzu
·
P
Körning Hej är ny på buke vill komaikontakt med fålk somm anvender botts minst fyratimar dagligen det ja vill veta är håll bar het och omm...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: jassica
·
Western Diskuterade med en kompis ang våra försäkringar på våra hästar, har själv vanlig A1 med plus försäkr hos Folksam, har hitills inte...
Svar
8
· Visningar
1 089
Senast: lewellyn
·
S
Hoppning Några tips för mig som ryttare att sitta kvar när hästen hoppar mig ur sadeln? Är en häst jag endast hoppat en gång som jag ska tävla...
Svar
5
· Visningar
1 387
Senast: anni0001
·
L
Fälttävlan jaha... det är väl dags att jag oxå startar en tråd här då! vilka ska till mantorp i augusti? jag planerar att rida 100klassen om...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 140
Senast: EBF
·
A
Dressyr Vet inte om denna tråd platsar här eller på gnägg. Jag skulle vilja se filmer på olika nivåer av gångarter. Vet inte hur jag ska...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
11 427
Senast: Susan
·
Western Hej! Ska införskaffa mig en bosal och vill ha tips på bra och prisvärda sådana! :) Vilken tjocklek föredrar ni och har ni allihopa...
Svar
8
· Visningar
1 289
Senast: Isabelle L
·
H
Trav Kört min 1 åring nu 7 ggr men insåg efter det att nu hade han slitit ner hovarna så pass att jag var tvungen att sko honom:grin...
2
Svar
32
· Visningar
2 921
Senast: ghost
·
P
Western Hi. Nu händer det grejer. 5 sep e,d o c tävling i Kristianstad. 19 sep d-tävling o Appaloosa SM i Ronneby. 18 okt tävling i WHAO...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Paxinarion
·
T
Western En ständigt återkommande fråga.... jag hoppas, hoppas någon orkar svara har en ullpad som dock är något stor så den lyfter lite bak...
Svar
6
· Visningar
2 283
Senast: SAVVY
·
Fälttävlan Pesonen i fråga har ridit en P 80 kat I och fått ett stopp i terängen. Pesonen i frågan anmäler sig till en P 90 och får starta för...
Svar
6
· Visningar
1 344
Senast: workahlic
·
Fälttävlan Nu har Boxholm kommit med sina startlistor inför helgen :) är det någon mer än jag som ska dit? Jag och kamel startar lätt klass, har...
2
Svar
24
· Visningar
3 126
A
Dressyr Får man tävla lokal dressyr på ett novabett?:confused:
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: AnnBur
·
S
Dressyr Får man tävla dressyr med säkerhetsväst i storhästklasser? Om det är ngn här som gör det, har ni västen utanpå kavajen då eller? för det...
Svar
5
· Visningar
2 068
Senast: Jojjo_93
·
A
Hoppning Hej, Jag har ett par frågor som är lite "tävlings" inriktade ;) 1. Från vilka hoppklasser blir det vet. kollar ? 2. Måste man ha...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: amajda
·
Svar
22
· Visningar
3 112
F
  • Låst
Dressyr hur gör man bäst knoppar i manen?? några bra tips???? :) jag
Svar
9
· Visningar
3 674
Senast: As_Vegas
·
M
Hoppning Tanken är att min pålle ska ut på sin första "hopptävling" nästa vecka. Kom nu på att hon har ju inga broddhål i skorna :confused...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Anyo
·
Körning Hur brukar det fungera med en häst som mest har gått i par och som skall 'konverteras' till enbetshäst? Finns det fallgropar, saker...
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: PÅLLE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka