Sv: Mantorp

Åh, har du någon på nummer 223 i 100-klassen?

Quigley - jag såg er på framridningen till terrängen, han såg glad ut. Och sen såg jag er på rakan efter mål, då såg han ännu gladare ut. ;) Det är en fantastiskt vacker häst du har. :love:

Och så har jag pratat med OldQ idag, i Mariettes mobil. *kategorin onödigt vetande* :p

Kul att det gick bra för er.

Ja GLAD var ordet.

Tack så mycket:bow:

Haha fick du fram något vettigt då?

Det gällde vägen på Rumpnissarna, så ja, jag fick fram något vettigt = rätt väg. Så går det när man skippar banvisningen & åker hem istället. ;)

Ja, och när man tror att man har koll för att man har ridit banan X antal gånger förut. Och sen får man veta 15 minuter före sin start att man kan rida två olika vägar och hinder... :angel:

Åh, har du någon på nummer 223 i 100-klassen?

Faktiskt flera stycken. ;)

09-05.jpg

09-04.jpg

09-03.jpg

09-02.jpg

09-06.jpg

09-01.jpg

Tack snälla, vilka fina bilder! :)

Kan man möjligtvis se på näst sista bilden att piloten inte är helt med på att köttbullen klipper av ett språng för tidigt upp ur vattnet? :angel: :rofl:

Ja, och när man tror att man har koll för att man har ridit banan X antal gånger förut. Och sen får man veta 15 minuter före sin start att man kan rida två olika vägar och hinder... :angel:

Dom två vägarna har man kunnat rida åtminstone sen våren 2005 ;)
Nån historiekunnig kan säkert tala om när under yngre stenåldern hindret byggdes.

Där jag stog och tittade red faktiskt dottern riktigt vårdat. :confused::rofl:
Kanske för att hon på banvisningarna beordrat alla andra att göra det.:angel:

Jag hade 318 :)

KL
Måste visa de två hoppbilderna mamma var så stolt över :D
29039961.jpg

29039962.jpg
(lite skillnad med marginalerna jämfört med Sigge ;))

Looking very good, aicha men SLIMMAD?????:rofl::rofl::rofl: näe vet du vad!

Vet du inte att kameran lägger på X antal kilon?! :angel:

Nä, håller med, på de här bilderna ser han inte direkt tunn ut. Men vi har lite annat att jämföra med. Jaja, irl var han en FIIIIN köttbulle, ser ju inte lika "imponerande" ut på stillbilder direkt..

Senast ändrad:

Oavsett om köttbullen är slimmad eller inte (jag väljer helt demokratiskt att inte ha någon åsikt :angel: ) så är det hemskt kul att det gick så bra för er :bump: :banana:

Finns det kanske bilder på 203 och 818? Fast 818 kom inte så långt eftersom hon tyckte det var en mycket dum ide´att lämna alla hästarna ensamma på framridningen så där... ;)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: MiniLi
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
594
Senast: Emiro
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
464
Senast: sthu
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
363
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka