Sv: Mantorp

Det är lugnt, hon kan få komma trea. :angel: :devil:

*kl*
Nyköping har bara 90-klass, inte 100 som det står i terminen, om det var fler än vi som hade tänkt åka dit.

Nummer 203:

09-11.jpg

09-10.jpg

09-12.jpg

Tack så hemskt mycket!!

203, jättefina foto.

818, det enda språnget jag fick se :D

Kul när speakern först säger att hon är till salu och sen vägrar på första... Det var ren orutin, 2:a starten i karriären...

Senast ändrad:

Speakern (Nina L) är alltid lika kul, om köttbullens pilot sa hon "Nästa startande är XX, som jobbar som obducent på SLU. Hon rider på XX, och det är ju väldigt kul att se henne här på sin egen livs levande häst!"

:angel:

Suck, jag som försöker förtränga detta... Dessutom har du ju för tusan fått alla bortförklaringar på telefon, men jag vet ju att du gillar när jag blir förödmjukad lite mer officiellt:devil:

Dressyren var väl inte kanon precis, men om hästen går i form och gör alla rörelser borde man väl i alla fall få godkänt:confused:? Hoppningen katastrof, nytt för skarpt bett gav dålig runda med rivning på hinder nr 2, gubbe i vägen till linjen mellan hinder 5 och 6 var väl en del av förklaringen till ett stopp på hinder 6... Att sedan lyckas få 13 tidsfel med min pålle ser jag mest som en bedrift...:angel:

Terrängen kändes svår när jag gick den på visningen, men guuud vad roligt det var att rida!!! Tack, Old Q:bow:!!!! (Det var förresten jag som stod bredvid er på parkeringen i grusgropen:D) Red fel precis innan första vattenhindret, blev stressad och red riktigt dåligt ned till vattnet. Hästen blev helt överrumplad och tyckte matte var galen. När matte sedan bara vänder runt på en femöring och tror än en gång att hästen bara ska kasta sig ut över ett enormt stup:D med vatten i landningen så sa hon ifrån med en knock på kindbenet. Ny, mer genomtänkt anridning och lite morrande från matte gav mod att droppa ner och resten av banan med alla svårigheter som matte sett på visningen gick galant och kändes hur enkelt som helst:laugh:.

Försöker fokusera på det som var bra, dvs det mesta av terrängen och samla kraft för nästa tävling. Funderar på Örebro FRK...

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: MiniLi
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
594
Senast: Emiro
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
464
Senast: sthu
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
363
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka