Sv: Mantorp
Suck, jag som försöker förtränga detta... Dessutom har du ju för tusan fått alla bortförklaringar på telefon, men jag vet ju att du gillar när jag blir förödmjukad lite mer officiellt
Dressyren var väl inte kanon precis, men om hästen går i form och gör alla rörelser borde man väl i alla fall få godkänt
? Hoppningen katastrof, nytt för skarpt bett gav dålig runda med rivning på hinder nr 2, gubbe i vägen till linjen mellan hinder 5 och 6 var väl en del av förklaringen till ett stopp på hinder 6... Att sedan lyckas få 13 tidsfel med min pålle ser jag mest som en bedrift...
Terrängen kändes svår när jag gick den på visningen, men guuud vad roligt det var att rida!!! Tack, Old Q
!!!! (Det var förresten jag som stod bredvid er på parkeringen i grusgropen
) Red fel precis innan första vattenhindret, blev stressad och red riktigt dåligt ned till vattnet. Hästen blev helt överrumplad och tyckte matte var galen. När matte sedan bara vänder runt på en femöring och tror än en gång att hästen bara ska kasta sig ut över ett enormt stup
med vatten i landningen så sa hon ifrån med en knock på kindbenet. Ny, mer genomtänkt anridning och lite morrande från matte gav mod att droppa ner och resten av banan med alla svårigheter som matte sett på visningen gick galant och kändes hur enkelt som helst
.
Försöker fokusera på det som var bra, dvs det mesta av terrängen och samla kraft för nästa tävling. Funderar på Örebro FRK...