Sv: Mantorp

Fortsättning 240:

09-24.jpg

"Nu jäv**r ska du i vattnet!!"

:banana::banana::banana:

"Först böjer vi hästen runt vänster skänkeln sen kollar vi om den är lika uppmärksam för höger skänkeln...:D"

Härliga bilder på en "lösgjord" häst :)

:rofl::rofl::rofl:

Kanske ska skicka de bilderna till dressyrdomaren....:angel:

Tack så mycket, vad många och fina bilder! Är det ok att jag sparar ner dem och ev framkallar någon?

PS. Du måste ha stått precis bredvid mina "slavar", för de har tagit bilder ur nästan exakt samma vinkel:D.

Varsågod, spara dem du. Hojta till om du vill ha någon av dem som var i hyfsad kvalitet i ett större format.

du har ikke nogen bilder af nr 216 :)

Det var første gang vi var i Mantorp og nok også sidste, da banen ikke er bra til min häst.

Lå 6 efter dressyr och hoppning i 100 cm klassen.
Valgte dog at ride langsomt i terrænet, da der var meget kuperet och mange sving hvilket inte er bra når man rider på en häst på 182 cm ;)

Var fejlfri på hinderne men havde mange tidsfejl, så sluttede som nr. 15.

Hej!
Du råkar inte ha några bilder på 239 och 339?

Tusen tack!

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: MiniLi
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
594
Senast: Emiro
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
464
Senast: sthu
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
363
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka