Sv: Boxholm!

FT-nisse är det iaf o är ganska säker på att det är _underbarn_ som du fått med! Vilka fina bilder du tar! Du tog ju lika fina på mig o Grå förra året!

Är detta möjligtvis du? (Om det är det hoppas jag du inte har något mot att jag lägger upp bilderna :p )

Jajamänsan :D och du råkar inte ha något emot att jag spar bilderna på min dator? Han är ju så snygg att man inte kan låta bli :angel:

Nu förklarades en del frågor också, ni råkar inte ha en sida med hästars stamtavlor? ;) Blev mkt konfunderad förut när jag kollade på min blogg nämligen...

Kikade närmare på bilderna nu, oj vilken.. eum.. rödaktig kulört mitt ansikte fick efter målgång :angel: :rofl:

Novali: Tack! :o Fast de fina bilderna på dig förra året var det nog min sambo som tog (men jag suger åt mig berömmet ändå :D).

underbarn: Varsågod, använd bilderna som du önskar. Jo, jag bidrar med lite bilder till en viss stamsida, så det är säkert därför du har okändingar och annat otyg smygandes i bloggen. :)

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 259
Senast: Badger
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 414
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar