Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Tävling Hejsan. Har en kompis som vill med mig på en tävling nu nästa månad. Hon tog grönt kort för kanske 6-7 år sedan men har nu tappat bort...
Svar
3
· Visningar
1 185
Senast: fluffig
·
Körning Körning är, precis som jag misstänkte, liwsfarligt... :eek: Iallafall om man försöker sig på att köra min lille shettis. Jag har...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
15 074
Senast: murran
·
S
Fälttävlan hej! ska anmäla mej till min första fälttävlan inom kort och fattar precis ingenting på proppen, vad då P80/P70 (tävlar d-ponny) Kat II...
Svar
2
· Visningar
1 303
Senast: stinaf
·
Fälttävlan Gärds har lagt till en 90-klass nu i höst. Det blir 4 klasser, 90, 100 och 1* samt ponny 1*. Några som tänker sej en dag i Skåne då?
2
Svar
37
· Visningar
2 614
Senast: Novali01
·
C
Körning Vi har ett 17årigt new forest sto som jag o min syrra skulle vilja köra in ;) Hon är jätte snäl att tömköra och så har inte provat en om...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Cajza
·
Övr. Grenar Jag har lånat ett äldre arabsto e Rycerz-Alcasar. Är lite sugen på att betäcka henne med nån bra löphingst för att förhoppningsvis få en...
Svar
5
· Visningar
2 623
Senast: FirstAttempt
·
H
Hoppning Nu är det att jag har fått höra från olika håll om tävling på en ponny som inte är slutmätt,trots att han är 9 år. vill gärna höra vad...
Svar
4
· Visningar
1 489
Senast: starcraft
·
N
  • Låst
Tävling Jag har länge gått och funderat över hur barn tävlar b ponny hingstar, man får väl inte leda hingstar på tävlingsplats om man är under...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: mumin
·
Körning att förstöra en jättefin loksele :crazy: Jag har beslutat mig för att testa loksele till mina B-ponnys modell mindre. Hittade en...
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: matador
·
M
Dressyr Hejsan. Jag har läst läst läst och kan inte hitta något rakt svar på den frågan =D Är det tillåtet att tävla dressyr med ett tredelat...
Svar
17
· Visningar
2 073
Senast: Matinee
·
Trav Jag ska skriva på Torsdag. Så hur gick det för er? Var era prov svåra?
Svar
7
· Visningar
1 406
Senast: Cambrie
·
F
Dressyr någon som vet varför uppklassningen togs bort?? och när togs den bort? vad tycker ni om det? jag hoppas att det kommer tillbaka för det...
Svar
19
· Visningar
1 642
Senast: PrinceFair
·
Islandshäst Jag töltar och rider dressyr, samt. hoppar på min isis & jag undrar om jag kan börja använda bettlöst/hackamore träns på henne? Och...
Svar
5
· Visningar
3 809
Senast: Popcorn
·
L
Hoppning Jag har ett varmblod som är sju år. Hon är en travare så hon har aldrig hoppat innan. Jag skulle vilja börja hoppa med henne men vet ej...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Tokan
·
B
  • Låst
Övr. Grenar Var i Göteborg för att kolla race i söndags. Massor av fina hästar och annat skojj. PLUS ett väldigt vacker kille, som jag inte vet...
Svar
12
· Visningar
1 898
Senast: tifo
·
Islandshäst Jag läste på Niela's blogg att hon fått mängder med tips via pm om hur hon kan förbättra Jorunns tölt och sitt eget sätt att rida...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
14 577
Senast: Niela
·
Trav Finns det någon katalog fortfarande att tillgå på nätet? Eller någon bukefalist som har programmet? Har några bilder vi får använda i...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Nebraska
·
Trav Jag har ett sto på 16 år som rids och har så gjort sedan hon slutade på trav ( vet inte exakt när, men vet att hon tränades i alla fall...
Svar
18
· Visningar
1 811
Senast: Cambrie
·
Western Vi (jag och min sambo) har under många år hålllt på med "vanlig" ridning. Jag har tidigare tävlat i både hoppning och dressyr men har nu...
Svar
10
· Visningar
1 263
Senast: Em-Jay
·
H
Dressyr Idag gjorde jag och hästen våran debut i en LC:1 med 61,85% och vi hamnade precis utanför placering då näst, näst sista ryttaren puttade...
Svar
8
· Visningar
1 309
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka