Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Distans Igår gick 8-åringarnas unghästVM. Vad jag vet startade Liza samt Maria. Liza kom på 11a på en snitthastighet av 16,6 km/h. Nu...
Svar
7
· Visningar
1 388
Senast: CK
·
H
Hoppning För 4 veckor sedan fick ja en ny sadel av min morfar, en sadelutprovare provade då ut sadeln åt mig ( Bra sadelutprovare med gott rykte...
Svar
4
· Visningar
1 151
Senast: Laguna
·
A
Hoppning Min häst blev skodd härom veckan och såg efteråt att det inte var broddhål i framskorna, har en grästävlingplanerad i början av...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: attsy
·
Dressyr Hej, Behöver lite tips. Hur har Ni lagt upp intervall träningen för Era dressyrhästar för att bygga kondition? Hur långa...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Rumpnissen
·
G
Western Sambon och jag var tillslut överens och det blev en paint, en 2-årig Usa import som jag tror blir kanoners till ko-grenar :d Nu till...
Svar
8
· Visningar
1 196
Senast: Chex
·
Körning supersnygga giggar till små ponnier? Har kollat på ex vis Bennington osv och de har fina giggar till stora hästar men inte till små...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Rappson
·
K
Fälttävlan Tänkte att det skulle vara kul med en tråd med era senaste bilder från träning/tävling. Själv har jag alltid varit intresserad av...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: cirkus
·
P
  • Låst
Tävling Jag har en snabb fråga, :confused: Jag ska ta grönt kort nu snart, men jag har ingen häst att tävla eller så. så min fråga är om jag...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Phonix
·
Western Vart ska man som westernryttare i Alingsås bli medlem? Är det wras som gäller? Hur skaffar jag licens? Vill kunna tävla osv! :D
Svar
19
· Visningar
1 253
Senast: attempt
·
Trav Tack Lines för förslaget att besöka Romme - det var ju skitkul med trav!!! :laugh: Tack även till Mitt popcorn för att du sprang in en...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: _Viva_
·
Islandshäst Vill ha förslag på bra övningar då traven just nu inte fungerar så bra. Kort trav i form eller skänkelvikning går bra, även trav i...
Svar
1
· Visningar
1 479
Senast: Boj
·
Dressyr Hej! Ja, som rubriken lyder så har jag en fråga angående längden på hästens man. Jag har nu en häst med lång man, inte alltför tjock...
Svar
11
· Visningar
2 975
Senast: Myy
·
Hoppning Tjosan Nu till hösten/vintern ska jag börjar träna mer hoppning med min häst. Alltså egen träning. Han är inte helt okunnig i...
Svar
15
· Visningar
1 089
Senast: Varmblod90
·
H
Islandshäst Jag vet inte om det finns någon som har frågat liknande, kunde inte hitta något iaf. Tänkte bara höra om någon har tips/övningar om...
Svar
12
· Visningar
7 234
Senast: Echa
·
  • Låst
Trav tycker att det var en utmärkt idé att lägga ut info/tips inför kommande starter i en egen tråd här. Förstår inte varför den stängdes...
Svar
18
· Visningar
1 286
Senast: Gunnar
·
Trav Söker 100% säkra svar från erfaren ryttare (eller liknande) angående licens! Hur gammal måste man som yngst vara för att få ta...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: Blackberry
·
T
Hoppning Får man tävla först och främst Lokal hopptävling med en kavaj från typ H&M, Jag hittade en hemma som ser likadan ut som en "riktig"...
Svar
9
· Visningar
1 347
Senast: becaan
·
L
Western Jag är på jakt efter en westernsadel till min häst och vill köpa en begagnad eftersom hästen fortfarande musklar sig och sadeln...
Svar
2
· Visningar
1 479
Senast: Ginne
·
Western Fler sadelfrågor, snart spyr ni väl på oss gröngölingar ;) Jag har bestämt mig för att köpa en westernsadel, har kollat på en miljard...
Svar
5
· Visningar
2 594
Senast: SAVVY
·
H
Hoppning Jag har en säkerhetsväst, som inte är godkänd av BETA eller CE-märkt, får jag tävla med den?
Svar
4
· Visningar
1 390
Senast: Maxkingen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18