Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Är det någon här som vet om man kan hitta resultat från Belgien någonstans? Vår förra häst Livi Cannavaro är ju exporterad dit och det...
Svar
13
· Visningar
2 338
Senast: Ally McPiece
·
S
Hoppning Hej! Jag har ett stort problem med mitt sto: jag kan inte hoppträna i grupp med henne. Började hoppträna för instruktör förra året och...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: Seraphine
·
Hoppning Jag fattar inte vad folk håller på med när de rider fram sina hästar innan de ska starta en hopptävling! Inne på framhoppningen så...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
14 872
Senast: cetzyboy
·
Dressyr Nästa helg ska jag rida min 4åring i hans första dressyrtävling! Han har tidigare i år gått några hopptävlingar med bra resultat. Men...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: Minnaa
·
H
Hoppning Min dotter har en 3 årig russhingst som är "vuxen" och mogen för sin ålder. men skulle vilja höra vad ni anser om hans teknik. Vet att...
2
Svar
31
· Visningar
4 302
Senast: Hovis
·
M
Övr. Grenar Vilka riddarfilmer rekomenderar ni. Jag måste ju bara erkänna att fantasyfilmer är det bästa jag vet. så jag tänkte skapa en tråd där...
2
Svar
27
· Visningar
18 224
Senast: Jegra
·
N
Trav Vet någon nått om honom?
Svar
7
· Visningar
1 522
Senast: johnpatrik
·
V
Dressyr hej... ja har en fråga... i dag klagar alla på olika bedömning. detta tycker ja stämmer. ja tycker att domarna tar för mycket...
Svar
19
· Visningar
2 137
Senast: Degree
·
M
Trav Finns det huvudlag i större storlekar än full, alternativt märken med stora full-storlekar? Har en häst med ett gigantiskt huvud så...
Svar
9
· Visningar
1 503
Senast: via
·
Islandshäst Skaffade som några av er kanske kommer ihåg en islandsvalack i maj. Nu är det inte maj längre och definitivt inte sommar, det börjar bli...
Svar
9
· Visningar
2 434
Senast: Ranger
·
G
Distans I helgen blev jag lite fundersam över inslaget "omröstning" som ibland hålls av veterinärerna i grinden. Det rör sig då om en häst som...
Svar
13
· Visningar
1 395
Senast: springsten
·
Trav För ca 8 månader sedan avlivade en bekant sin travare. Undrar nu om ägaren har som skyldighet att meddela STC att denna häst är...
Svar
14
· Visningar
1 318
Senast: ghost
·
Dressyr Lätt och kort fråga, får man endast tävla i svart läder på dressyren?
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: Zofie
·
S
Western Hur tränar ni era hästar när ni förbereder de för slidestop, dvs en häst som inte kan stoppa, hur lär ni då den? Övningar osv.
Svar
13
· Visningar
1 900
Senast: isse
·
Trav Frågan kommer att tas upp, vad tycker ni? Ha kvar eller ta bort?
Svar
10
· Visningar
1 100
Senast: Maxkingen
·
Hoppning Ibland hoppar vi alla på hemmaplan utan en tränares direktiv och då brukar jag falla ur och märka att inspirationen tryter ganska rejält...
Svar
12
· Visningar
1 446
Senast: Fjanten
·
Körning Funderade på om man kanske skulle testa att köra med en travsele.En del hävdar att rockarden sitter bättre på en travsele än med en...
Svar
8
· Visningar
1 155
Senast: Opartisk
·
E
Western Jag undrar om det finns flera som rider western här i närheten? Skulle vara roligt att få kontakt med er. Hör av er då så skulle...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: Piraja
·
Dressyr Ja jag tänkte höra om ni arbetar era hästar på töm? Gör ni det regelbundet eller endast ibland? Som problemlösare eller/och för att...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
17 545
Senast: Vivo
·
C
Islandshäst ...annan hästras än just islandshästar? T ex shettisar? kan dom funka bra ihop? jag har hört av en bekant, som säger att islandshästar...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 787
Senast: finurligafiguren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka