Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Trav En tråd blev stängd efter pajkastning och det var nog rätt beslut. Jag vill ställa en fråga och hoppas slippa pajkastning. Många...
2
Svar
26
· Visningar
3 198
S
Islandshäst Tänkte bara kolla om det är någon annan som ska gå Ridledarutbildningen i höst?
2
Svar
25
· Visningar
3 196
Senast: Bellaan
·
Islandshäst Hej Jag undrar hur ni som rider era hästar oskodda eller med ridboots blir bemötta på träningar, andra evenemang mm? Har ni...
2
Svar
20
· Visningar
3 001
Senast: raggsock
·
Dressyr Ska snart ut på min första dressyrtävling och undrar vad ni tycker. Ska jag knoppa luggen eller låta den vara utsläppt? Och hur gör man...
2
Svar
21
· Visningar
6 496
Senast: bigganl
·
Distans Hej! Jag tänkte höra vad ni använder för sadlar till era hästar, gärna bilder!
Svar
8
· Visningar
1 741
Senast: turbo
·
H
  • Låst
Hoppning Vad betyder om det är två faser A:0/A:0 på en tävling? ;)
Svar
4
· Visningar
5 699
Senast: LenaH
·
S
Distans Satt och surfade efter distansträns i läder, när ett praktiskt problem uppstod - jag använder inte nosgrimma och då blir det ju inte...
Svar
7
· Visningar
1 337
Senast: CK
·
M
Dressyr Skulle vara kul att få veta vad alla har för frisyr när ni tävlar. Själv har jag två inbakade flätor på varje sida, från luggen och...
2
Svar
22
· Visningar
5 786
Senast: Salinero
·
Distans Hej! Är det några Islandshästar här på forumet som tävlar/tränar distans? berätta gärna hur det går för er och för och nackdelar men...
Svar
4
· Visningar
1 312
Senast: wearst
·
Islandshäst Någon som har jämfört och vet hur pass mkt bättre dom dyra (2-3000:-) betten är i jämförelse med dom billiga (400:-)?? Skiljer det mest...
2
Svar
22
· Visningar
3 827
Senast: -moa-
·
Hoppning Jag har aldrig förut haft sådana, men nu köpte jag ett helt set skydd på Tradera, ville ha senskydd men det som såldes var ett helt set...
Svar
8
· Visningar
2 721
Senast: Långnos
·
Svar
4
· Visningar
1 037
A
Western Hej! Nu skriver jag här igen! Undrar om någon av er har erfarenhet av denna sadel...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: Arctica
·
Dressyr Är det bara jag som är skapt sån att kavajer med dubbla sprund bak gör att kavajen sitter jättekonstigt på mig iaf...:) Tror det har med...
Svar
6
· Visningar
2 099
Senast: Dexdemonia
·
Hoppning En fråga till er som hoppar lite mer till vardags än jag, vad brukar ni ha för avstånd mellan en travbom och en 5,5a? Travbom framför...
Svar
2
· Visningar
2 116
Senast: Frida_s
·
F
Fälttävlan Hej! Har en fråga som jag undar om jag kan få svar på snarast möjligt, har försökt läsa tr men förstår inte riktigt. Vi ska försöka få...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Bettibets
·
E
Western Berätta lite om er och eran ponny. Mål med träning/tävling. Ras Ålder Mankhöjd Osv Jag har en Exmoorponny 133 cm hög. Mycket...
Svar
9
· Visningar
1 441
Senast: Gerry
·
Trav Tog bort mitt ena varmblod här för ett tag sedan. Undrar om man är tvungen att anmäla in till Stc att hon är död? Och isådantfall hur...
2
Svar
34
· Visningar
3 539
Senast: Cambrie
·
A
Western Hej! Jag har tidigare bara ridit engelskt men tänkte ge mig in på western nu när jag har en trailutbildad häst. Men jag kom att tänka...
Svar
14
· Visningar
1 596
Senast: Lazy Lady
·
S
Islandshäst Hur tunga får bootsen vara max på tävling? Har läst FIPO och det enda jag hittar är max 300g per ben - är det rätt uppfattat...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Hjartagna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka