Ridledarutbildning i höst

Sv: Ridledarutbildning i höst

Jag gick ridledarutbildningen förra hösten på Bärby. Om du undrade något kanske jag kan svara... :P
Det var iallafall superskoj så ni kommer få det toppen!!:)

Nu har jag snart gått en vecka på Islandshästutbildningen på Strömsholm o det är riktigt skoj!! Så den kan jag oxå rekomendera att söka sen!! ;) För er som vill fortsätta utbilda er vill säga... :P

Woho! 2dagar kvar! Jag ser mycket fram emot detta!

Sá kom fram i ljuset! Vilka ær ni som ska vara med??

Jag heter Sandra, ganska kort, brunett och kommer med MASSA packning :p

Jag kommer förresten komma imorgon kvæll till Bærby.

Jag kommer onsdag morgon heter Stephi (Stephanie) långt brunthår med min hpväska hängande på axeln

Ja heter Bella , kommer va den tröttaste ons morgon .. Åker hemifrån halv 5 :O
Mörkhårig , stor toffs, fräknor & mjukisbyxer gissar ja på :P Pratar värmlänska också ;) haha .. Trevligt att se vilka ni är!!

Liknande trådar

Fritid Sitter och skriver på mitt tal och tänkte prata om hur man kan vända höstmörkret till någonting positivt istället. Mitt mål är att alla...
2
Svar
36
· Visningar
889
Senast: Efwa
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 060
Senast: Fille
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hösten är en perfekt tid att gnugga geniknölarna och vässa sina kunskaper. Passa på att uppdatera dig om arbetsmiljö och arbetsrätt...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka