Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hej hej Skulle vilja att alla delar med sig om hur de tränar sina hästar:) Ålder, kön, träningsstatus och hur de tränas idag. :)
2
Svar
26
· Visningar
12 778
Senast: Mauthoria
·
Hoppning Jo det är så att jag hade tänkt starta första 100 snart men är lite velig till vilken klass jag ska välja. Har två tävlingar...
Svar
2
· Visningar
861
Dressyr Hej alla Bukare! Den här tråden kan vara snar-lik tråden om när man bör gå upp i klass, men jag tyckte den skiljer sig från den ändå...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: banjo
·
M
Körning Ingen som skulle vilja hjälpa mig :) Planen är att börja ett bygga av en rockard nästa vecka och jag undrar om någon har en hemma som...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: incognito
·
E
Dressyr Vad säger domarna när ni som vart lite lång/stor på eran häst när ni kommer in. Vad kan dem säga? Är ej insatt mkt i detta med...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: banjo
·
Körning Jag har renoverat en rockard, dock finns det ingen svängel på den, och jag söker nu en. vet att det finns på driveout, men de kostar...
Svar
9
· Visningar
1 968
Senast: Josssefine
·
Western Häromdagen när jag kom hem efter en 1 mils tur så hade damen torra fläckar vid manken. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Vad gör man...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Shaggy
·
S
Övr. Grenar Det finns ju massor med info om ridtravar förbundet som verkar anordna mycket roliga saker för sina medlmenar, finns det något liknande...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Skorpan
·
Trav Jag vill gärna ha så mycket info, bilder mm på och om Pamir Brodde som det bara går :love:
Svar
11
· Visningar
1 822
Senast: Dandylinn
·
Western Hej! Tänkte höra om någon varit ute någonstans i världen och jobbat/praktiserat på en ranch? Kan ni rekommendera någon delstat eller...
Svar
8
· Visningar
2 192
Senast: Bewildered
·
V
Tävling Hej! Frågorna jag har är följ. Om man ramlar av under en HJ. får man/ska man sitta upp då igen? Och, om man känner att man inte...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: aprilia
·
Distans Funder hur det fungerar med betalningen? Står lixom inte så mkt info på sidan... Betalar man i förskott eller sedan då man fått paketet...
Svar
11
· Visningar
1 719
A
Islandshäst Någon som har erfarenhet av ryttarlicensets giltighets tid? exakt datum? Det är ju 1 år. Köpte det den 6-/9 förra året. Gäller det då...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: cewe
·
Hoppning Nu vill jag ha lite hjälp att reda ut vad som är skillnaderna och vad som gäller på dom olika tävlingarna: PAY & JUMP...
Svar
3
· Visningar
4 265
C
Tävling Nu har det råkat bli så att mitt gröna kort är försvinnet! :o Det har inte blivit använt på flera år och nu hittar jag det inte hur jag...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: chira
·
Islandshäst Är det ngn som ska vara med? Jag är amnäld i F2 och T2 som vanligt ;)
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: kolur
·
V
Hoppning Hej! Jag är idag 27 år har inte tävlat på många år då jag hade min ponny. Har idag stor häst. Mitt problem är följande: Jag minns...
Svar
11
· Visningar
1 425
N
Western Finns det några bomlösa modeller ni kan rekommendera? Skall ej användas till tävling, utan till promenadridning, lättare dressyrpass och...
2
Svar
33
· Visningar
6 840
Senast: svea
·
C
Hoppning hej alla! jag har börjat rida igen efter ca 2 års uppehåll...har köpt mig en mkt trevlig liten D-ponny som gått både hoppning, dressyr...
Svar
10
· Visningar
1 224
Senast: fia-lisa
·
S
Trav Kan man ha en vanlig hoppsadel att rida monte med? Jag behöver ganska så mkt vikter, så det känns som om att andra montesadlar väger...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: Hovis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka