Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Vad får ni betala när ni åker iväg till en annan anläggning o lånar paddock och/eller ovalbana? Är det samma priser när det är kurs och...
Svar
8
· Visningar
1 425
Senast: Mist
·
E
Trav Jag tränger hjälp till att hitta lösninger för min travar valack som har en stooor tendens att gå i pass/tölt när jag tränar med vagn...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 725
Senast: ghost
·
A
Övr. Grenar ÄR sååååååååå sugen på att testa på galopp! Någon som vet vad max längd och vikt är? Och lite mer allmän info, ge gärna tips på bra...
Svar
3
· Visningar
1 469
Senast: Genberg
·
S
Fälttävlan Vilka kommer till Segersjö i år? :p
2 3
Svar
55
· Visningar
6 258
Senast: Sandrocken
·
Ä
Distans Jag måste vara blind, men jag hittar inga startlistor för Edsbyritten. Någon som kan hjälpa mig?...:confused:
Svar
4
· Visningar
1 102
Senast: Desert_Wind
·
C
Distans Hej! Undrar om man ska ha licens på klasserna cr och pp i distansridning. Ska man ha grönt kort fast det är clearround? Vill ha...
Svar
12
· Visningar
2 466
Senast: carsan
·
E
Western HAHA måste bara berätta vad som hände nu i morse: Vaknade när mobillarmet ringde men kände mig ganska förkyld och hängig, så jag...
Svar
4
· Visningar
1 432
Senast: B070715
·
Western Jag hittar inte min bok från Wras om regler så jag tänkte att det kanske finns någon kunnig och vänlig själ som kan tala om för mig om...
Svar
3
· Visningar
1 091
Trav Jag ska under en månad, eventuellt ett par till provträna en liten treåring. Hon är inkörd i "normal tid" men av någon anledning...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 884
Senast: Mauthoria
·
D
Hoppning Skall försöka kvala in unghästen till 4-års championatet, men blir inte riktigt klok på kvalreglerna. Har läst det som finns att tillgå...
Svar
15
· Visningar
3 374
Senast: LucyShow
·
H
Hoppning Jag ska nog troligtvis tävla med min c-ponny snart. Det är våran debut och därför är jag inte helt 100% med alla klasser och sånt än. Så...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: hopponny
·
Körning Jag har börjat fundera över tömkörningsdäckel då det inte är allt för lång tid kvar tills det är dags att börja tömköra min häst. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 713
Senast: MaddeLen
·
S
Övr. Grenar Jag är sugen på att bli amatörryttare och har försökt läsa lite om det på internet. Har egentligen ingen erfarenhet men var på en...
Svar
3
· Visningar
1 514
Senast: Skalis
·
E
Western Hej alla! :D Finns det inte en endaste liten westernklubb som är ansluten till svenska riksidrottsförbundet? :( ska välja specialidrott...
Svar
12
· Visningar
1 179
Senast: Ginne
·
Dressyr Går ni upp en klass för att ni känner er redo för det eller för att prova på? Är det viktigt att ni kommer från banan med godkända poäng...
Svar
8
· Visningar
1 379
Senast: missm
·
Dressyr ...en dressyrsadel jämnfört med en islandssadel? Är det så himla stor skillnad egentligen? Jag vet ett par stycken i min bekantskap...
2
Svar
22
· Visningar
8 554
Senast: mojo
·
P
Övr. Grenar Hej! Är det någon som vet om Be my Chief är/var godkänd även för halvblodsavel? Har googlat hela nätet utan att bli klok! ;) Hittar...
Svar
17
· Visningar
2 671
Senast: flashlight
·
S
Distans http://www.allbreedpedigree.com/ska+amor+vincit+omnia Finns det något i den här hästens stam som har brukats till galopp eller...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: mahlmt
·
R
Hoppning hejsan! ska anmäla mig till hufvudsta ridklubb den 27e, hade tänkt mig LD och LD+5:D Såg på proppen att de hade bed. CR i LD, oc då...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Deimion
·
Dressyr Har kollat in TR över godkända bett och hittat mitt bett!:banana: Men: Gäller betten alla åldrar??? Har inte tävlat unghäst på åratal...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Jempa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka