Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Kan ni inte lägga in bilder på era hästars rygg (utan sadel) och bild med sadeln på eller bara på sadeln och berätta vad det är för...
2
Svar
25
· Visningar
3 590
Senast: arizona
·
Islandshäst Jag har en islandskorsning med en stark och stabil trav, han har någon gång visat tölt i hagen, så därför är jag sugen på att försöka ta...
2
Svar
20
· Visningar
4 562
Senast: skuggi
·
K
Trav hej på er! :) vi är några stycken som är intresserade av att köpa ett varmblod. ingen av oss har någon licens men dock hästvana...
Svar
6
· Visningar
1 880
Senast: eka
·
J
Western Min häst är 10år, korsning mellan shagya arab och Hanoveranare. Jag rider för hopp och dressyr tränare två dagar i veckan. På min...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Piraja
·
Islandshäst Noen som vet noe om han? Whatever?? Hittar ingen info på honom nånstans...
Svar
5
· Visningar
1 299
Senast: psycho
·
Fälttävlan Jag och min lilla häst är helt gröna när det gäller terränghoppning, har väl tagit en och annan stock i skogen men aldrig tränat "på...
Svar
16
· Visningar
2 721
Körning ... man har råd att köpa en gigg från Drive Out? Jag funderar mellan 16B eller 16I. Vagnarna hittar ni på www.driveout.se vagnar...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Ella-82
·
L
Western Hejsan!! Jag vet att detta med sadlar är jätte svårt men jag tänkte ändå fråga er här om ni har några tips på vad som skulle passa...
Svar
8
· Visningar
1 175
Distans Tänkte vi kunde ha en snacktråd här på distansforumet och skriva om allt vad vi gör med våra distanshästar. Tycker det är lite dålig...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 652
Senast: Myy
·
M
Körning Jag har en stor och grov B ponny på 125 hög. Hon är cirka 14 år och har nu bestämd mig för att köra in henne :D Mamman av min...
Svar
3
· Visningar
3 429
Senast: Anna_
·
Distans Snart är det dags för Edsbyritten. Hoppas att det är många som planerar att komma till oss och rida i vår vackra natur. Alla är...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: springsten
·
Distans Vad använder ni för sadelgjord? Jag har en arabdam som är jättekänslig och får skav av ingenting! Hon har till och med fått skav en gång...
Svar
9
· Visningar
1 431
Senast: springsten
·
Western Vad har ni för pad till era rundskurna westernsadlar? Kör ni bara med rundskuren pad också eller vanlig? Hur ser det ut med vanlig...
Svar
15
· Visningar
2 380
Senast: Piraja
·
Övr. Grenar Så var då även det Norska Derbyt Avklarat ! Vet egentligen bara att Fredrik blev 2:a Hej från Hambo
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: Hambo
·
S
  • Låst
Tävling har lusläst TR och tolkar det som att jag kan rida på kimbelwick i terräng och hoppning, och hackamore i dressyren, stämmer det?
Svar
6
· Visningar
1 372
Senast: Deimion
·
Fälttävlan Måste ju få ha en tråd oxå i skuggan av Lag SM som går samma helg.. Vi skall dit, junioren skall rida debutant på Hille och vi...
Svar
18
· Visningar
1 617
Senast: norpan85
·
Islandshäst Konstig fråga men kan man genom DNA prov visa vilken ras en häst är? Min häst har helt okänd härstamning men nu har så många kunniga...
2
Svar
24
· Visningar
2 978
Senast: TinyWiny
·
M
Islandshäst Nån som vet hur mycket genomsnitts åldern är på en islänning? Och hur gamla dom kan bli?
Svar
6
· Visningar
4 712
Senast: Bimbolína
·
Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
15
· Visningar
2 096
Senast: Noteca
·
Distans Solen skiner å starten har gått för 12 milarna. Ja är ju speaker idag så är den nån som kommer sitta framför datorn idag å till...
Svar
17
· Visningar
2 243
Senast: Noteca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka