Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Western Det kanske finns en liknande tråd innan men jag kunde inte hitta någon så jag gör en ny ivilket fall :) Som rubriken lyder- Vart i...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 236
Senast: besten93
·
Islandshäst Ursäkta att jag inte kan skriva de rätta bokstäverna!! Har för någon månad sedan köpt ett sto som är efter Atli, nu är jag inte så...
Svar
4
· Visningar
4 892
Senast: Fafnir
·
H
Övr. Grenar BILD; Jag & mitt fullblods sto Mayenne! MItt fullblods sto är född 2004 hon heter Mayenne och hennes far heter Melmac och hehnes mor...
Svar
8
· Visningar
3 661
Senast: Tranquility
·
A
Övr. Grenar ja kära buke, nu är det återigen dags för vårt kära derby!(som jag längtat:d:D) men vad tror ni?Vem har störst chans på segern? Jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 798
Senast: Hambo
·
Western Har börjat rida lite smått på stång och har tills vidare lånat av en bekant. Det fungerar ju nu men inte i längden. Så finns det någon...
Svar
16
· Visningar
2 014
Senast: ricca
·
K
Hoppning kan man tävla pay and ride utan grönt kort ? vad kan jag mer tävla utan gröntkort ? måste hästen ha licens ? måste jag ha licens ...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Matinee
·
K
Distans Hej alla hästälskare :D! Nu behöver jag er hjälp så skriv på. Jag har nämligen varit sjukt sugen på distans länge! Någon tävling blir...
Svar
11
· Visningar
1 942
Senast: kabitsoo
·
Trav Tänkte att jag skulle höra med er travfolk hur det egentligen ligger till. Jag ska till och låna en häst som inte har något pass och...
Svar
11
· Visningar
1 269
Senast: Limelight
·
T
Körning Jag har på senaste tiden läst en del om hur olika bett verkar i hästens mun, vilka tygeltag man kan ta med vilka bett etc. Då kom jag...
Svar
2
· Visningar
1 248
Senast: Tacitus
·
Hoppning Hur många L.A krävs det för att få hoppa MSV-B???
Svar
3
· Visningar
772
Senast: ponnylove
·
E
  • Låst
Islandshäst Hittade ingen tråd om årets VM för islandshästar i Schweiz.. Någon som var där och se.? Kanske ni tagit några bilder.? Ni som var och se...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: UllaBeata
·
Trav Har en 3åring som kvalade på bra vis i våras(18.1), tappade sen stinget helt och orkar inget i jobben. Kollat upp allt hos vet och alla...
Svar
16
· Visningar
1 606
Senast: Nebraska
·
R
Hoppning Hejhej! Ska anmäla mig till en pay n jump, och har funderat på att anmäla mig till 40, 60 o 70 cm, alltså inga höjder, men dt är ändå 3...
Svar
10
· Visningar
1 825
R
Hoppning Hej! har en 8- årig hopphäst som jag tävlar med på reg nivå-nationell nivå. Det är dock en bestämd och känslig herre, han är stor, <175...
Svar
14
· Visningar
3 478
Senast: Jonko
·
Western Var i väg med Chilisen idag till Mälarkliniken då varken min tränare eller jag tyckte han kändes riktigt Ok. Vi kom liksom inte...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: Chex
·
  • Låst
Islandshäst Hej alla! Jag har ett problem... Jag vill jättegärna bli medlem på WorldFengur, men har ingen aning om hur jag ska göra :confused...
Svar
2
· Visningar
1 454
Senast: Bimbolína
·
  • Låst
Trav Tanken är att denna tråd ska bli gigantiskt lång och mkt information ska framkomma.. Hur då??? Jo genom att alla på detta forum...
Svar
5
· Visningar
962
Senast: ameo
·
P
Distans Det är alltid kul med ogrundade spekulationer. Kanske framförallt att läsa efteråt. Vem vinner egentligen YRSM på lördag? Sara...
Svar
14
· Visningar
1 883
F
Körning Hej! Har köpt min första baksele och står nu med ett problem. Kan ni ge mig ett gott råd? Min baksele glider bakåt längs med...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: frid
·
Fälttävlan Nu har proppen för den internationella fälttävlan som Stora Wäsby FRK arrangerar på Täby galopp publicerats på förbundets hemsida. Så...
2
Svar
20
· Visningar
2 590
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka