Vart bor ni?

Sv: Vart bor ni?

Usäkta mig men ni får nog säga vad klubbarna står för och va de e för klubbar.. ja fattar precis ingenting hehe

Precis som Pax säger...westernklubbar, inriktning western samt är anslutna till WRAS som är svenska huvudorganisationen.

Finns en uppsjö med klubbar/föreningar med olika inriktningar som RHA = Ranch Horse Ass. m.fl.

Finns också rasklubbar för Quarter, Paint, Appaloosa o.s.v. WRAS regler följer i stort AQHA:s regler för tävlingarna (AQHA är Quarterns amerikanska rasorganisation och det finns en svensk sådan SQHA).

Vad är du intresserad av? Specialklubb, Rasklubb, boskap eller bara enkelt westernridning.

Jag bor 5 mil norr om Stockholm och är bara medlem i SQHA :)

Han e nog inte intresserad av något , han bara svara på frågan var bor ni. Han halkade bara in på westernforumet.:(

Jasså finns det en sådan :confused:

För oss i styrelsen ja... ;)

Sen så måste jag ju ha en för att veta vilka klubblaskan ska skickas till och då får även du se vilka alla dårar i klubben är....eller är det bara jag som är det månne???... :D

" förr" i världen fannns det en medlemslista i tidningen vad jag kan minnas som alla medlemmar kunde ta del av :grin:

Bor i norra Skåne.
Är inte medlem i någon WRAS-klubb för tillfället (inte mitt val då klubben gick ur ...)

För oss i styrelsen ja... ;)

Sen så måste jag ju ha en för att veta vilka klubblaskan ska skickas till och då får även du se vilka alla dårar i klubben är....eller är det bara jag som är det månne???... :D

Aha...okej.Men när får man nåt slags bevis på att man är medlem?Mailade och frågade men då skrevs det att man väntade på att skicka ut innan alla betalat.

Det är mycket möjligt att jag har ditt medlemskort hos mig, jag kommer snart att skicka ut korten till de som är nya medlemmar och klisterlapparna till tidigare medlemmar... ;)

*knapplån*

Bor i Mariestad, men är medlem i TWRS (Taure, Stockholm).
Är även medlem i APHA och SPHA.

kl

finns det några från Katrineholms området här?

Bor mellan Västervik och Vimmerby. Har precis börjat träna western och tränar var 3 månad för Tommy Bäcklund i en vecka i stöten. Har sedan en duktig tjej på gården som ser till att jag gör det Tommy sagt. :)

Är inte medlem i någon klubb ännu men det blir väl Tjust westernrider eller vad de nu kallar sig. Vet att det är något med Tjust i alla fall.

Nyinflyttad småläning.
Bor i Oskarshamn och är inte med i någon klubb

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Claraclara
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 099
Senast: Bison
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 357
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 804
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka