Vart bor ni?

Sv: Vart bor ni?

Hoppas du tycker om vårat lilla Tidaholm! Skit bra med massor av westerntränare iaf!

:rofl: jodå jag gillar tidaholm! Trivs som firre i vattnet, nära å bra till dom jag tycker om ^^ (Häckar ju hos P's qhs och DG nere i ulricehamn) Men jag hade Totalt missat att du bodde här!! :eek: piiiiiinsamt juh!

Vart i Tidaholmsområdet huserar du? ..om jag får fråga?

Bor en mil söder om sunne och är medlem i SCW

Bor i Vålberg , ca 2 mil söder om Karlstad.
Är inte medlem i nån lokal Wras klubb i nuläget då inget behov har funnits för nån ,men ska vi bli medlemmar igen i Wras anslutet så lutar de åt WWR :)

:rofl: jodå jag gillar tidaholm! Trivs som firre i vattnet, nära å bra till dom jag tycker om ^^ (Häckar ju hos P's qhs och DG nere i ulricehamn) Men jag hade Totalt missat att du bodde här!! :eek: piiiiiinsamt juh!

Vart i Tidaholmsområdet huserar du? ..om jag får fråga?

Bor i Orleka (Fröjered) ,1 mil utanför Tidaholm mot Skövdehållet. Håller till mest hos Johan Fridberger då jag har skrittavstånd dit.

Bor i Orleka (Fröjered) ,1 mil utanför Tidaholm mot Skövdehållet. Håller till mest hos Johan Fridberger då jag har skrittavstånd dit.

:rofl: då håller vi till på olika sidor, jag drar mig neråt falköping... fast bor inne i Tidaholm. Vid falköpingsrondellen, den där med blomkrukan.... :angel:

Gå med i EWR vettja! :) eller WIG, dom håller väl med till där i krokarna? (det vet iofs Paxenarion här bättre än jag...) finns en del klubbar där neråt södern som är trevliga allihopa! :bump:
Närmsta klubb är väl EWR samt KWK. WIG föll väl ur WRAS för nåt år sedan...vet inte om dom tagit nya tag än...

;)...man kan inte ha koll på allt...och jag har som sagt noll koll på om dom tagit nya tag...:o

Bor i Skellefteå och är inte medlem i någon klubb än.

:rofl: då håller vi till på olika sidor, jag drar mig neråt falköping... fast bor inne i Tidaholm. Vid falköpingsrondellen, den där med blomkrukan.... :angel:

haha jag har oxå bott ungefär vid den rondellen:D
Brukar åka till Falköping för att handla men då åker vi inte igenom Tidaholm då vi har en trevlig skogsväg att gasa med min taksänkta lila amazon istället.

Bor i Karlstad...medlem i SCW...första året :-)

Du bara halkade in på ett banan skal eller? Klubbarna kallas för westernföreningar, men det vet man om man är intreserad av westernridning. Vill du veta mer gå in på Wras hemsida o fråga inte vad wras är för då har du halkat riktigt långt. Men roligt att du flyttat till Tingsryd. ;)

Jag bor utanför Katrineholm och är med i WRN WesternRidersNyköping

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 751
Senast: Claraclara
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 099
Senast: Bison
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 357
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 805
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025