Vart bor ni?

Sv: Vart bor ni?

Jag bor för tillfället i södra Småland, tidigare medlem i EWR men har inte betalat in mig där i år. Planerar flytt till Härnösand/Kramfors. Är dock medlem i RHA.
Medlem i WINN i år...flytten ser ut att bli av till hösten om allt går som det ska ;)

hm, du måste väl kvarstå som medlem, så vi kan fortsätta skicka medlemsblad till dig "over there"

hehehe... så ni kan skryta över att ha en medlem där borta på prärien? :P får jag bli vipmedlem då? å få lite extra kramar om man kommer å hälsar på nån gång i framtiden...

Skärblacka, 2 mil utanför Norrköping. Är medlem i WRÖ. SRCHA OCH RHA

ja så var det antagligen. jag tryckte med all säkerhet på "nya inlägg" och såg inte att jag hmnade på westernforumet, ber om ursäkt för det.. för övrigt rider jag akademiskt, det var någon som frågade..

ja så var det antagligen. jag tryckte med all säkerhet på "nya inlägg" och såg inte att jag hmnade på westernforumet, ber om ursäkt för det.. för övrigt rider jag akademiskt, det var någon som frågade..

Jag vet flera westernyttare som även rider akademiskt, så då kan ju en akademisk ryttare köra western också....;)
Alltid trevligt när lite nya ansikten kikar hit...:D

heeh ja de kan jag säkert tro, det är ju inte helt olikt! menj ag satsat först och främst på att lära mig rida, sen får man se vart jag halkar in! haha

Alltid en fördel att lära sig rida oavsett var man bor. Hahah

Jag bor i Karlskoga. Är mellan klubbar då jag inte tävlar. :D

Bor i vattlång, medlem i WINN, westernryttare i nedre norrland!

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Claraclara
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 099
Senast: Bison
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 357
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 804
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka