Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ingen höjdarbild direkt, men jag går genom en låda som jag fick på köpet när jag köpte bla. en sele, funderar på om det kan vara något...
Svar
9
· Visningar
2 792
Senast: Pazuzu
·
D
Western Hej. Jag funderar på vilka som tänker åka till strömsholm och rida naionals? Har ni sett vad svindyr den tävligen är?>> Vi har inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 160
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Tävling Lite förvirrad.... Min danska import har pass där det står att han är ett svenskt varmblod, (har dock danska och hollänska...
Svar
1
· Visningar
1 158
Senast: Jezzie
·
I
Hoppning Jag vill säga förlåt för att jag har ljugit. Min häst är bra nu igen. Vi har fått ett konstaterat svar på varför hon gör så. I...
2
Svar
31
· Visningar
3 830
Senast: _0_1_2_3_
·
Körning Mina skakelremmar börjar bli slitna, följde med vid selköpet. Var sjutton kan man köpa nya? Fanns inga i min vanliga hästbutik och hon...
Svar
6
· Visningar
1 066
B
Körning Hej! Äntligen, efter många års körning med min gamla långvagn och travsele (utan snabbknäppning) så har vi införskaffat ny rockard...
Svar
3
· Visningar
1 883
S
Trav Jag har ett sexårigt sto som pga av vad jag anser är fel träning inte kommit till start förens nu nyligen. (jag har haft henne i 7...
2
Svar
30
· Visningar
3 533
Senast: jassica
·
A
Dressyr Min ponny har en tendens till att bara byta med frambenen när vi tränar galoppombyten. Vi kommer i en bra samlad takt, han jobbar bra...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: remmis
·
V
Tävling Min häst har licens, ryttaren har grönt kort MEN dock ej licens o ek medlem i ngn klubb. Kan han delta i *regional hopptävling...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: Deimion
·
Dressyr Jag har börjat tömköra min häst. Hon har varit ryggöm, klinikveterinären rekommenderade mig att tömköra. Jag har aldrig tömkört förr...
Svar
17
· Visningar
3 553
Senast: kopparberg
·
P
Western Någon som ska dit? Hjärtans välkomna;) ewr.nu
Svar
12
· Visningar
1 054
Senast: Paxinarion
·
Western Vad skulle ni säga att den här sadeln har för inriktning? Alltså vad det är för modell. (ligger på en häst som den inte passar så...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: kenneth
·
Tävling Jag ska försöka mig på att få ett klubb-byte nu mitt i terminen, och undrar om det är någon annan här som provat detta? Vad gav ni för...
Svar
11
· Visningar
1 846
Senast: Krockodil
·
K
Fälttävlan Hej hopp ! Jag letar lite efter en bättre (smidigare) säkerhetsväst för terrängen. Någon som har tips om någon lämplig ? Jag har...
Svar
4
· Visningar
2 975
Senast: Loula
·
M
Dressyr Hej! Jag har ett arabsto som jag planerar att utbilda så högt det går, älskar att träna dressyr och tävla lite när man har lust, MEN...
2
Svar
35
· Visningar
4 760
Senast: -moa-
·
M
Distans Ngn som vet länk till fullständiga resultatlistor? Har bara sett de resultat som finns på tidningen ridsport.
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: Laslaw
·
S
Islandshäst Hejsan alla! Jag har en underbar känslig filur på foder som jag ridigt i snart 2 år. Han går fint och är väldigt lyhörd när vi är...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Aannah-Mani
·
I
Islandshäst Jag har ett sto som verkligen är underbar och snäll i hantering. Hon har även väldigt stora gångarter och har fått lovord från tränare...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 763
Senast: Ishest
·
Hoppning Jo ja är ny inom lokal hoppningen o nu undrar jag hur man ska fylla i en anmälningsblankett :P haha (stupid).. Om nån kanske kunde lägga...
Svar
7
· Visningar
1 766
Senast: Anyo
·
Western Vad rider ni cowgirls and cowboys i för ridhjäm? Jag MÅSTE köpa en ny nu, jag har tappat min ridhjälm ett antal gånger i...
Svar
11
· Visningar
2 126
Senast: Nethril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka