Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Jag har letat å letat efter vad det finns för olika modeller på Harry Dabbs dressyrsadel... Är det någon som vet?
Svar
1
· Visningar
1 349
Senast: Maybe
·
M
Distans Finns det någon som kan rapportera vilka svenskar som skall rida och hur det går?
Svar
3
· Visningar
1 344
Senast: Kesella
·
Western Jag har gjort en grej med min sadel, ser ni vad :p? hihi får se om ni ser vad jag gjort :banana:
2
Svar
23
· Visningar
2 227
Senast: Draksus
·
M
Körning Så har jag hittat hit till körforumet =) Tänkte höra, funderar på att börja köra min maxade shetlandsponny. Och funderar nu på...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Anna_
·
G
Distans På söndag är det dags för Chateau Ksara Scandinavian Arabian Derby för 4-åriga araber på Jägersro. Samma dag som "stora" derbyt...
Svar
9
· Visningar
1 533
Senast: Cleese
·
Övr. Grenar Någon som har koll på när det är dags för DM i Skaraborgs län? Hittar bara inbjudan från förra året men jag hoppas det är tävling i år...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Elute
·
S
Fälttävlan vad ska man ha för kval i dressyr för att få starta en förenklad fälttävlan? orkar veekligen itne leta igenom hela TR igen så om du vet...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: straaawberry
·
Islandshäst Hur gör ni när det är dags för era unghästar att ridas in? Rider ni in själva? Eller skickar ni iväg dom? Både och kanske? Berätta...
Svar
8
· Visningar
1 858
Senast: Boerperd
·
P
Trav Snart smäller det! :banana: På lördag kl 18.30 svensk tid drar tävlingarna igång från The Meadowlands i New Jersey, USA. 15 lopp skall...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 570
Senast: Maxkingen
·
Western Jag har inte fått min första rejäla lön än men behöver verkligen köpa mig en till westernsadel! :angel: Då tänkte jag att det kanske...
2
Svar
20
· Visningar
2 936
Senast: Lycanthrope
·
Trav Igår var det ponnytrav på hemmabanan (vilket vi totalt missat :o) kryllade av små glada ponnyhästar. Jag sysslade själv med sådana för...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Hovis
·
Trav Har lite svårt för att komma på vad denna förkortning i resultatlistan betyder; "kubg" ? :o
Svar
14
· Visningar
5 140
Senast: schelin_j
·
D
Tävling hej tänkte anmäla mig till en dressyr tävling som måste göras via mejl ellr post med en anmälnings blanket. hittar det på ridsport men...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: mumin
·
G
  • Låst
Tävling Jag försökte regga min häst i TDB nyligen, men det gick inte. Jag fick göra en manuell reggning, vilket enligt programmet innebär att...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: mumin
·
O
Tävling Hej! När det står; Banbyggare och veterinärbesiktning: enligt ”meddelande till ryttare” Veterinäravgift betalas i sekretariatet. På...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Olmerkottarna
·
Dressyr Jag har aldrig tävlat dressyr men skulle vilja prova:D Snälla, kommentera och ge tips utifrån en film då jag rider fram till hoppning;)...
Svar
11
· Visningar
1 688
Senast: Annie3
·
Övr. Grenar Nu är det dags för stingen att starta igen efter Dansk Derbyt ( korrekt stavat !) Fast den här gången är det på övrevoll och jag kan...
2
Svar
26
· Visningar
2 540
Senast: Hambo
·
O
Körning Jag har en 1½: åring som jag tänkte köra in till våren. Som hjälp och orakel när det gäller körning tänkte jag använda min mycke...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: schelin_j
·
I
Western Eftersom min lilla körponny på runt metern brukar agera ridponny ibland så har jag kikat runt efter något "bättre" än börjes ponnyputa...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Gordon
·
D
Trav Hur förvarar ni er utrustning under tävling? Hur bär ni med er allt? Hockeytrunk? Ridtävlingsskåp? Selbagar?
2
Svar
26
· Visningar
3 215
Senast: Hovis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka