Sv: Dags igen

Hmmm det är så att jag var tvungen för min egen hälsas skull att redan i Början av Maj boka denna resa .
Min mamma gick bort i April
Jag visste faktiskt inte då att Galoppen skulle bli så bra i år .
Jag hade heller av naturliga själ inte förmågan att tänka klart .
Men jag ska självklart följa Derbyt på avstånd och blir säkerligen refererad av far min via tel !
Hade varit kul med en sväng på 51:an annars !
Hej från Hambo

Derbyt måste det väl ändå gå att se på ATG Live över någon betallänk någonstans med hjälp av en dator... (eller gör det inte, Flashlight ?).

Kunne vara kul att gå på 51'an (haket, som ger det pulveriserande nattelivet i Blentarp ett ansikte.), men jag har bookad in mig på bankalaset, där jag har tänkt mig att uppträda in my zoot suit och med hög svansföring.

:banana:

Jag var på 51:an för några år sedan och dansade på bordet:crazy:
Vågar inte dansa där längre.....
Men ingen kan stoppa oss från att ta ensvängom utanför:banana::banana:
Hej från hambo

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
864
Senast: Bison
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 130
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 563
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 834
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka