Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Behöver lite hjälp, nybörjare på tävlingsfronten ;) Jag hade tänkt starta lite pay n' jumps med min medryttar häst i höst. Undrar då...
Svar
4
· Visningar
1 641
Senast: saraa90
·
L
Western Undrar om det är ngn som möjligen tog kort på sortingen på Axevalla? Vore kul o se om man hamnat på ngn bild!! :D
Svar
11
· Visningar
1 314
Senast: karindk60
·
I
Hoppning Min c-ponny vill inte hoppa på grus. På tävlingarna som går på grus blir hon jätteseg, sisst vägrade hon ut sig. Vad tror ni att det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 090
Senast: Bacchus
·
Western Jag har skaffat mig en bosal, hoppades på att tyglarna var knutna redan men icke :angel: Så nu undrar jag om någon vänlig själ kan...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: malinsnoops
·
T
Dressyr Nu är det så att jag eventuellt ska tävla lokal dressyr om några veckor. och frågn är om man kan ha en kavaj från t.ex H&M ? eller...
Svar
19
· Visningar
2 199
Senast: rebeckagranstrom
·
I
Hoppning Jag har en liten c-ponny som behöver konditiontränas. Hon har haft en liten "vila" från allt tävlande och tränande sedan juni. Nästa...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: APOLONIA
·
Western Är det någon som har tips på hur man kan hitta Hackamore reinsman av Ed Donell? Har sökt på nätet men den verkar vara svår att hitta.:bow:
Svar
3
· Visningar
924
Senast: malinsnoops
·
A
Islandshäst Några som ska vara med på Dyggur Regional i höst 5-6 sep? Vilka grenar? Vart kan man bo? :)
Svar
15
· Visningar
1 250
Senast: Aannah-Mani
·
Western Hur gör ni? Använder ni en riktig built-up pad, eller väljer ni att använda vanlig pad + padda upp lite där det behövs om behov finnes?
Svar
8
· Visningar
4 751
Senast: engelsett
·
G
Distans Vilken hjälm rider du i? Har själv "standard hjälmen" från h**ks men den är lite för liten och är dessutom ganska dåligt ventilerad...
2
Svar
22
· Visningar
3 386
Senast: -moa-
·
Islandshäst Vilka ska vara med? Vilka grenar? Jag ska vara med på Raudur och Hulda (halvsyskon) Raudur ska vara med i V2 och T3, Hulda ska vara...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Osterang
·
R
  • Låst
Hoppning Hej ;) Är det ngn här som har några tips och/eller ritningar på hemmabyggda hinderstöd och bommar? Helst för en billig slant? Gärna...
Svar
9
· Visningar
4 160
Senast: LenaH
·
V
Trav Funderar på att köpa en tyngre rockard byggd på bildäck att skritta hästarna i för att bygga muskler. Men kan man sela med vanlig...
Svar
3
· Visningar
5 400
Senast: ViggoVilding
·
E
Hoppning Jag har ett Scapa schabrak som passar min fux alldeles utmärkt! Men jag har hört att det är förbjudet att tävla med sådana schabrak, men...
2
Svar
25
· Visningar
7 797
·
Hoppning Hejsan! Är väldigt omedveten om tävlingregler då jag själv inte varit ute på tävlingsbanan och undrar en del. Har hört lite saker i...
Svar
10
· Visningar
1 723
Senast: Pinto
·
I
Dressyr Får man ha en sådan flughuva som man har när man tävlar hoppning i dressyr?
Svar
11
· Visningar
1 714
·
Dressyr Ska man ha det på dressyrtävlingar också eller är det bara inom hoppning? Min märr är nämligen en riktig skata på okända hästar och det...
Svar
10
· Visningar
2 783
·
Western Letar man foderhäst så hittar man hundratals annonser på araber, fjordingar, nordsvenskar, halvblod, ponnykorsningar osv. Men varför är...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: pomona
·
Dressyr vilket dressyrprogram är det som inte innehåller galopp?:rofl:
Svar
2
· Visningar
2 157
Senast: mumin
·
Western hej Är på jakt efter att köpa min första häst (en quarter eller paint). Jag har vart ganska selektiv i mitt letande och har bara vart...
2
Svar
29
· Visningar
2 483
Senast: Ebond
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka