Tävla med Scapa schabrak

Sv: Tävla med Scapa schabrak

Trean är en del av företagets märke, därav att det räknas som reklam. Inte mkt svårare än så.
Sen kan man för all del tycka att reklamreglerna är tramsiga men det är en annan diskussion.

Ingen hindrar dig att använda det på träning. Annars kan vi ju köra samma argument på annat också:
"Jag har lagt ut så mkt pengar på min handsydda graman, då vill jag ha den på tävling också!"
"Mina nya 20 mm sporrar i äkta guld vill jag använda när jag tävlar min ponny. Sporrarna kostade faktiskt 2 000 kronor!"

:laugh: Riktigt bra jämförelser!

Jag tävlar med Scapa sports schabrak och de är aldrig någon som sagt till, och jag mejlade med SvRF och dom sa att de inte va någon fara:)

Det mejlet skulle jag vilja se...:angel: Med tanke på att SVRF gått ut med informationen att just Scapa schabrak har för stor logga = reklam så har jag väldigt svårt att tro att någon på förbundet skulle säga så till dig....skriftligt dessutom!:eek:

måste bara fråga vad heter modellen på schabraket som är/ är inte otillåtet?
För nu finns de ju mer en ett schabrak med treor på!

om man fäster sin nummerlapp mitt över trean, räknas den då inte som reklam vilket gör att det inte får användas? liten fundering bara..

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 214
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 410
Senast: Lutten
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 639
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023