Sv: Gärds hösttävling
Yes yes yes...
Ha.. mutning behövs inte. Bara att välja "rätt" domare och DET kan jag påverka ..
Yes yes yes...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha.. mutning behövs inte. Bara att välja "rätt" domare och DET kan jag påverka ..
HA då anpassar jag mig bara
Kan vi inte bara filma våra dressyrprogram hemma och skicka till mammaberg för vidarebefordran till aktuell=väl vald domare? På så sätt spar vi på Gärds underlag, domare, skrivare, springare, krattare, räknare osv. osv.
För att inte tala om TID! ingen behöver åka iväg i ottan,
Nä....
DET verkar stökigt -och en MASSA arbete helt i onödan:
-Ni vet ju alla själva hur bra ni rider!
Skicka bara in er dressyrprocent tillsammans med anmälan så är den saken ur världen
/Max
Hmm det blir nog jobbigt för er andra att aldrig få vinna då
För rättvisans skull får du komma upp med en annan lösning, du har väl lite tid att filosofera i din källare titt som tätt
fast det där är inga problem. Någon måste ju lägga in % och då styr ju den personen
Så egentligen kan vi skippa dressyren helt. Om vi lottar, själv dömer, sekretariatet fabulerar eller.. dressyr ÄR dressyr.
Ja vi tar bort hela momentet, det tar alldeles för lång tid ändå
Men hur gör man då med de som i stället för att duscha EFTER tävlingen tvunget ska simma en runda i vattenhindret?
Ska man ha ett ombytesrum alternativ en jättetork i närheten så att de hinner torka innan nästa besök i poolen?
Sandlådan gott folk Sandlådan !!!!
SPAM SPAM SPAM