Sv: Vad är vilka gångarter?
Jag håller helt med att folk i annonser har en övertro på sin egen häst. Tror hellre på seriösa försäljningsstall. Min nästa häst ska jag leta fram tillsammans med min tränare, helt klart!!
fast just att hitta en häst som man vet är bedömd med de poängen på gångarterna + filmer där de går tycker jag iaf kan vara svårt, men jag kanske bara tänker konstigt?
håller med stilett, folk som annonserar ut sina hästar är helt galna fina gångarter som är utvecklingsbara och med bra grundkvalité - hoho vad folk är hemmablinda!
jag tycker jag har ganska bra hum om min hästs gångarter utan att han blivit bedömd på dom, på tävling får han 7or eller 8or på gångarterna och då har han en ganska taskig skritt, fin jämn och ffa utvecklingsbar trav och en rejält bra galopp, skulle vara kul att ha honom bedömd men jag vet inte riktigt, jag får lita på min egen känsla och vad folk runtomkring säger, ffa är det komplimanger ang hans galopp som vi får in sas.
Jag håller helt med att folk i annonser har en övertro på sin egen häst. Tror hellre på seriösa försäljningsstall. Min nästa häst ska jag leta fram tillsammans med min tränare, helt klart!!