Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Jag undrar, om man ex rider i höger varv, under själva passläggningen, spelar det roll vilken galopp man har? Alltså, får man lägga pass...
Svar
6
· Visningar
1 282
Senast: Michis
·
Western Skulle vilja ha western stigbyglar som har som de engelska stigbyglarna en anti glid platta typ. Så man får bättre fotfäste.. Någon...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 656
Senast: JessicaM
·
Trav Vad tror ni om den? Priset är bra i år och mammas granne har ju min hästs syster. Jag funderade på o låna henne ett år, jag vet inte så...
2
Svar
38
· Visningar
4 134
Senast: Sonic76
·
P
Western Jag funderar på att köpa en westernsadel och ska testa en sadel som heter Circle W.H saddlery nummer 1535 T Har sökt på nätet om den...
Svar
6
· Visningar
2 194
Övr. Grenar Jag skulle vilja veta hur jag får reda på rätt hästägare, om jag bara har nr på halsen påen travare som står i stallet? De är ingen som...
Svar
8
· Visningar
3 526
Senast: Cambrie
·
  • Låst
Western Letar efter ett par snygga sommar ridskor (ej klumpiga), bruna (behöver ej va stålhätta, för det har jag nu). Vill gärna spendera så...
Svar
4
· Visningar
1 354
Senast: ricca
·
Western Någon som vet något om dessa hingstar? Vad lämnar de för något? Optimum Conclusion Smooth at the Bar
Svar
2
· Visningar
1 312
Senast: Louica
·
Dressyr Är det någon som har bra tips för att lära hästen Passage? Min hajjar inte riktigt vad det är för konstigt jag ber henne om...:p Vi har...
2
Svar
25
· Visningar
4 514
Senast: Agony
·
A
Islandshäst Jag har letat efter information kring SM 2011 men utan resultat. Är det någon som vet något? Vilken stad? När?
Svar
4
· Visningar
1 512
Senast: fia0
·
Trav Är det någon som haft en Slö super arnie avkomma nångång? Brukar ju inte vara allt för vanligt att dom är slöa direkt. Behöver...
Svar
14
· Visningar
2 843
Senast: Zuzzi
·
Körning Mina tankar snurrar lite just nu och jag som är lite novis ang traditionell körning måste ställa en fråga;) Jag känner ibland att jag...
Svar
12
· Visningar
2 241
Senast: Jate Volim
·
Distans Ska byta ut min Polarpulsmätare till en med både pulsmätare och GPS. Har kollat på många olika men fastnat för Polar och Garmin...
2
Svar
32
· Visningar
5 995
Senast: springsten
·
F
Övr. Grenar Nån som tävlar gymkahna här?
2
Svar
24
· Visningar
4 347
Senast: Verdad
·
S
Övr. Grenar Hej! Är det någon här som är intresserad av voltige? Skulle vara kul om man kunde träffa människor med samma intresse ;) Du behöver inte...
Svar
7
· Visningar
1 924
Senast: Verdad
·
Western Hade lagt in en tråd om detta men den verkar ha försvunnit.... Visserligen sa jag att jag inte skulle ha hästen men jag skulle...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: cowgirl73
·
Övr. Grenar Finns det något liknande för fullbloden som för travarna (www.blodbanken.nu), där man kan testa olika kombinationer?
Svar
7
· Visningar
3 030
Senast: F-Blod
·
E
Trav Har läst runt lite stämmer det att man inte får lov att starta ponny/häst om hästen ifråga inte står hos en tränare? Så jag kan alltså...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: enanna
·
Dressyr Här är TR-ändringarna inför nästa år: http://www3.ridsport.se/ImageVault/Images/id_15920/scope_0/ImageVaultHandler.aspx Spontana...
Svar
1
· Visningar
1 206
Senast: JoCfin
·
Western Står just nu i ett dressyrstall och har insett mer och mer att jag är mer formad av mina åtta år på westernstall (mer än hälften av mina...
Svar
13
· Visningar
2 038
Senast: Pilo
·
Körning Vi har ju ingen tråd för allmänt körsnack, det måste vi ju ha :) Kul att se vad folk gör med sina körhästar sådär till vardags och så...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
22 614
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar