Gymkahna!?

Sv: Gymkahna!?

japp:) har gjort det i typ ett år, tävlar för gfrk
roligaste som finns;)

vad är det för åldersgränser som finns inom gymkhanan?
blir en del tävlingar mot ridlägerelever (instruktörer VS elever, skitkul :D), vore kul att hålla på med det på en högre nivå

jag tror inte att det finns några åldersgränser (ej säker) men isådanafall är det nog viktgränser. Man ska helt enkelt inte vara för tung för ponnyn, inte för lång heller men man kan ju vara lite längre om man är smal.;)

Hej, jag rider gymkhana på Alleby 1ggn i veckan, men jag har inte tävlat :) Inte än iaf xD

Vi funderar på att starta upp 2 Gymkhanagäng på Kulla-Vreta Gård. Målet är att tävla och träna skall vara kul!
Ett för småknattar med shettisar för dessa har vi redan. Dessutom ett gäng för lite större/äldre där vi dessutom söker några med egna hästar att hänga på och dela med sig av sin häst nu i början. Annars har vi en c-ponny + en liten stor häst att pröva med. Vi har ridhus och allt som krävs för att kunna ha bra träningar.
Vi har varit i kontakt med Gymkhana kommittén på SvRF och de skall komma till oss på Kulla-Vreta Gård och hjälpa oss att komma igång samt att andra intresserade klubbar är välkomna denna helg att ta del av deras kunnande hos oss så att även Ni kan komma igång.
Vill du veta mer eller hänga på kontakta oss snarast så skickar vi ut datum för detta. Maila: kullavreta@live.se
Mvh Kulla-Vreta Gård

Liknande trådar

Övr. Grenar Är det nån i Sverige som följer detta race? Höjdpunkten på almanackan här I Australien! Tisdag 5 November, 3200m Final-startfältet samt...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Seabaz
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
913
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 888
Senast: Roxy
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka