Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Sa.... jag ar val inte den enda har pa western som har bebisar? Hade varit lite roligt att snurra med fler westernbebisagare :)...
2
Svar
32
· Visningar
3 916
Senast: CindyLou
·
Körning Får man tävla i körning med en triangelmärkt häst? Jag vet att man inte får tävla i ridning, men gäller samma körning? Hästen är...
Svar
7
· Visningar
2 060
Senast: foxy_lejdy
·
Islandshäst Hur gör ni höst/vinter när ni ridit så att hästarna är svettiga och sedan skall släppas ut i hagen? På med utetäcke? Det känns inte bra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
10 259
Senast: Horseinbalance
·
Q
Islandshäst Vad har hästkraken för färg egentligen?? I WF står det att han är silversvart på svenska och buckskinn på engelska... Jag reagerade...
Svar
2
· Visningar
1 339
Senast: Hjartagna
·
Western Ni som har quarter eller paint, hur höga är era? Jag har en 4årig quarter och jag tycker han är så stor, både på bredden och på...
Svar
10
· Visningar
2 540
Senast: caan
·
P
Hoppning Jo ja ska tävla i en klubbtävling i hoppning på klubben. (där min häst även står) Vad jag har förstått så behöver man inte ha krönt...
Svar
4
· Visningar
1 179
Senast: Buck
·
Dressyr Är det någon i modern tid som lyckats få dispens för att rida på hack på en dressyrtävling? :devil: Min pålle har gjort illa truten...
Svar
3
· Visningar
1 968
Senast: lilith
·
P
Körning Hjälp! Har beställt en Cavaletti rockard i storlek shettis (inga kommentarer angående valet av rockard, tack). Mätte med min nuvarande...
Svar
8
· Visningar
3 752
Senast: Anna_
·
Trav kollade lite på teven nu där dom visar trav och så var där reportage om att världens tredje vinstrikaste galopphäst nu ska påbörja sin...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: Seabaz
·
Körning Gick och köpte mig en körponny inkl. all utrustning. Utrustningen visade sig vara en skitsele som jag vägrar använda och en rockard som...
2
Svar
28
· Visningar
3 139
Senast: Mysaan
·
Körning ....går det? Jag funderar lite över hur jag skall göra med motioneringen av mina små till vintern. Förra vintern var katastrofal, vi...
Svar
18
· Visningar
2 611
Senast: pavement
·
I
Dressyr Ja, jag vet att det finns många trådar om det här och jag har läst dom. Men, jag har inte fått någon riktig klarhet om man MÅSTE ta fram...
Svar
1
· Visningar
1 168
Senast: Anna-panna
·
Trav Är det någon här som har en avkomma efter Victor Victor? Skulle gärna vilja veta hur de är hästarna efter honom.
Svar
15
· Visningar
1 808
Senast: jassica
·
Western Någon som vet hur hög han är? Ger han små el stora avkommor? Berätta gärna om era avkommor efter honom
2
Svar
30
· Visningar
6 712
Senast: PrittePuff
·
Trav ja, vad kör ni i? Kroppen är skapligt lätt att hålla varm, men händer och fötter?? Har man en häst som ligger på lite fryser ju...
Svar
11
· Visningar
1 900
Senast: jesse
·
S
Dressyr Nu har jag anmält mig till terminens klubbdressyr och nervositeten sprider sig lavinartat i hela kroppen då jag knappt har någon aning...
Svar
8
· Visningar
1 755
Senast: svea09
·
F
Dressyr Hur gör du när du fattar galopp? Fattar du för inner eller ytter? Ren undersökningstråd, men vill ni diskutera så varsågoda flickor!
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 100
Senast: Agony
·
Körning Idag blev det premiär för pulk-körning 2010 :) Jag rotade fram min gamla skid-pulka och modifierade den en smula, fick dit en svängel...
Svar
13
· Visningar
1 777
Senast: -Catherine-
·
S
Trav Stämmer det att hästskötare som åker iväg på tävlingar inte får någon lön utan bara utselningspengen (som ligger på 200 kronor i det här...
Svar
13
· Visningar
2 613
Senast: BornAgain
·
Körning Är det någon som kan tipsa om var i hela fridens namn jag får tag på en tillräckligt stor loksele av högsta kvalité. Jag hittar bara...
2
Svar
20
· Visningar
10 282
Senast: Fozzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar