Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Undrar om någon vet vart det finns info om denna hingst. Har googlat men fick inte fram något.... Finns det nån hemsida ? Vad har...
Svar
4
· Visningar
2 133
Senast: cowgirl73
·
Trav att titta två gånger:eek:http://www.youtube.com/watch?v=ZBTufmI0EKQ
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: peace
·
H
Trav har i år startat en shettis som har varit jätte duktig och har ett rekord på 3.00,7 men hon vill inte springa om hon tycker det räcker...
Svar
4
· Visningar
1 256
Senast: hermitage
·
Trav Detta tycker jag känns som ett dåligt skämt... Dessa s.k. proffs tränarna som inte ens kan överleva på sin verksamhet. Skamligt...
2
Svar
34
· Visningar
3 933
Senast: BitterAss
·
Western Jag hittade en sadel jag vil ha men fattar inte stl . Bomvidden är 32 ? Vad motsvarar det ? *länk borttagen av moderator*
Svar
7
· Visningar
7 183
Senast: wrangler
·
E
Övr. Grenar Hej, är det någon som vet om det går att få tag på LAS hjälmar i sverige? Och hur är de i storlekarna? :)
Svar
2
· Visningar
2 134
Senast: Psykskaft
·
Trav Tänkte höra med er travmänniskor om min häst har nån bra stam =) kan ingenting om trav men kunde va kul att veta om han har nått fint...
Svar
16
· Visningar
1 958
Senast: Kellie
·
Körning Funderar på att åka och titta på en rockard till min kallblodstravare på 1.55. Rockarden jag hittat är 60 cm bred mellan yttersta delen...
Svar
19
· Visningar
1 699
Senast: lobell
·
Islandshäst Skritt och trav går numera hyfsat för det mesta (dvs i bra takt och någorlunda form) i paddocken men galopp är överkurs, han orkar...
Svar
5
· Visningar
2 351
Senast: Wildflora
·
Western Jag var så himla glad tills igår. Hästen går framåt med stormsteg, är superduktig och har format om sig till en fin ridhästmodell. Ny...
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: Bewildered
·
K
Distans Skulle va kul med en tråd som innehåller alla era hästar ni tränar/tävlar distans med! Så visa bilder + info på era hästar! Ps. finns...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
29 431
Senast: Habina
·
Dressyr Jag befinner mig just nu på Irland där jag funnit en häst jag gillar! Det är en fyraårig Connemara/fullblodskorsning som jag eventuellt...
Svar
4
· Visningar
1 552
Senast: Bewildered
·
L
Hoppning Jag har ett stort problem men min ponny. jag köpte en d ponny för 4-5 månader sen. och jag tävlar lätt fälttävlan och lätt a i...
Svar
5
· Visningar
2 461
Senast: twinturn
·
Islandshäst Ja, är det någon som sitter inne på en sådan? Jag vet att för flertalet år sedan fanns en hemsida där alla hingstarna från nr 1 och...
Svar
9
· Visningar
2 754
Senast: em76
·
Dressyr nån av er kanske läst ett tidigare inlägg av mig där ja inte kunde sitta i sadeln :) Nu kan jag sitta skapligt. MEN. När jag sätter mig...
Svar
12
· Visningar
1 727
Senast: Angel
·
Distans Lyfter på hatten och bugar för ytterligare en spektakulär prestation av Maria Hagman. Den här gången på hästen Prylens Pepton. Var...
Svar
13
· Visningar
2 721
Senast: 810110
·
C
Hoppning Hur tar man sig till young rider sm nivå? Asså hur kvalar man, vad gäller för regler osv?
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: turbo_85
·
Hoppning Jag har en riktigt allround häst som jag gör det mesta med. Inte så suverän på nåt men bra på allt :D En tanke som slog mig idag var hur...
Svar
13
· Visningar
2 205
Senast: maria_b
·
Trav Jag hittade en sida på finska med saker som används vid trav. Men flera saker har jag inte sett i Sverige - är det förbjudna? Länk...
2
Svar
26
· Visningar
4 734
Senast: Hailey09
·
F
Islandshäst Sista numret av Islandshästen är det en artikel som heter "I huvudet på en avlare". Där framgår en i mina ögon gammal kritik om att man...
2
Svar
28
· Visningar
4 509
Senast: Mósi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar