Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Jag ska köpa ny dressyrsadel till d-ponnyn då han har vuxit ur sin gamla. Skulle behöva hjälp med val då jag är helt konfunderad. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Woppie
·
Trav Hur ser era föl ut nu? Så här ser Stella Sunds föl e: Daguet Rapide ut idag, en vecka gammal:
Svar
14
· Visningar
3 813
Senast: Johanna_
·
Tävling hallå. på mitt gröna kort står det en ridklubb som den kvinnan som utfärdade mitt gröna kort är ansluten till. men har det någon...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: fikapaus_
·
Övr. Grenar Har sökt och hittat en del på internet men är nyfiken på vad Bukes expertis kan säga mig om min nye pålles härstamning. Han är efter...
Svar
8
· Visningar
1 585
Senast: Lady_D
·
Övr. Grenar Jag har inte hittat några bra trådar att aktivera, så jag startar en ny och hoppas hitta fler intresserade. Jag är ingen "riktig"...
Svar
14
· Visningar
2 490
Senast: Iaraphel
·
Distans Får man tävla i distansritt med huvudlag utan käkrem? Och vad gäller för att grimman ska vara godkänd att ha? Måste den ha käkrem...
Svar
8
· Visningar
1 979
Senast: Macken22
·
F
Western tänker börja hobbyrida i westernsadel. Men då är min fråga. Räcker det med en westernfilt under westernsadeln eller måste man ha en...
Svar
10
· Visningar
6 348
Senast: Fozzie
·
Western Några westernbukisar som ska dit????? Jag ska gå på fredag kväll ihop med dottern;)
Svar
8
· Visningar
1 580
Senast: Apache
·
Trav Nu är det snart dags igen för en ny omgång att säljas den här gången tänkte jag köpa en andel eller två men jag undrar hur man...
2
Svar
21
· Visningar
3 434
Senast: solros
·
Trav Ja nu börjar det snart närma sig för småkillarna att starta sin inkörning. Det är ganska många år sedan jag sålde min egen travsele så...
Svar
6
· Visningar
1 498
Senast: ghost
·
Körning När man tävlar i körning, eller rättare sagt när man ska börja tävla i körning... Måste man köra alla tre momenten? Finns det inga...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: Seabaz
·
Dressyr hur gör alla ni dressyrryttare nu när det börjar bli kallare med underställ? jag har ett par stövlar som sitter som ett smäck och jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 277
Senast: Myy
·
T
Islandshäst Jag ska betäcka ett av mina ston i sommar. Tyvärr är hon nästan panikslagen i transporten efter en olycka. Att åka en timme går bra, men...
2
Svar
21
· Visningar
2 799
Senast: Echa
·
Trav Säkert ingen okänd händelse här på travforumet. Men man är ju lite nyfiken på hur det gick till. Ställde sig hästen eller var kusken...
Svar
2
· Visningar
1 382
Senast: giffan
·
C
Dressyr Hej! Har äntligen börjat våga fundera på att börja tävla lätta klasser i dressyr med mitt lilla sto :D Typ Lätt C till att börja med...
Svar
5
· Visningar
3 377
Senast: Seabaz
·
Trav håller på o försöker ta montélicens just nu och har då köpt mig en häst, har för tillfället en tränare som jag nu fått reda på inte...
Svar
17
· Visningar
2 143
Trav Nu är det så att jag har virrat till det igen:crazy: Ang. det här med springband! Visst blir det INTE springband om det finns hästar som...
Svar
17
· Visningar
6 454
Senast: Popfinger
·
V
Dressyr Jag hade tänkt att så småningom tävla någon lokal dressyrtävling med "min" nordsvensk. Är det någon här som tävlar dressyr med sin...
2 3
Svar
46
· Visningar
13 553
Senast: Piggelkot
·
Trav Är det någon som känner till nån sida där man kan söka på hästägare och få fram alla travhästar som denne äger? Har ju hittat...
Svar
10
· Visningar
2 353
Western Någon som har mönster, eller som har provat att väva sin egen sadelfilt? Om inte, kanske någon har några smarta synpunkter? Jag är sugen...
Svar
9
· Visningar
1 693
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka