Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav har en liten fundering hörde något om att hast som inte startat mer än 5 ggr i monté har förtur i norge, stämmer det? är det samma i...
Svar
7
· Visningar
1 496
Senast: electra1
·
Western Funderar en del på hur man korrekt ska rida vissa trailhinder för att få plus. Under säsongen så har jag tyckt att jag har haft flyt i...
2
Svar
39
· Visningar
3 779
Senast: wrangler
·
Islandshäst Hejsan Jag har nu bestämt mig att helt gå över till islandshäst. Har funnits i tankarna några år nu och i sommar vill jag köpa min...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 015
Senast: bellabus
·
Hoppning Behöver bett tips igen. Måste ha ett bett som får hästen att bli lång i halsen och låg i nacken. Som en känslig häst tar tag i. Lite...
Svar
15
· Visningar
5 141
Körning Behöver lite hjälp att damma av hjärnkontoret och kontrollera om lokselen fortfarande passar hästen. :) Hon har ju vuxit massor det...
Svar
13
· Visningar
3 292
Senast: malumbub
·
Övr. Grenar Visst är det coolt att det med stor sannolikhet blir av? :cool: Riktigt bra jobbat av Svensk galopp tycker jag. (Hoppas bara...
Svar
5
· Visningar
1 414
Senast: Nasseman
·
Dressyr Hejhej . Jag har en underbar häst som kan nästan allt inom dressyr :) Men mitt problem e att länga steget i traven. :confused...
Svar
11
· Visningar
4 510
Senast: Elliis
·
C
Dressyr På vilken nivå/ program (tävling) början man tävla med kandar, har fått precis hjärnsläpp! Någon som kan svara vore det toppen! :)
Svar
2
· Visningar
1 152
Senast: CassaMy
·
E
Trav Hur gör man om man inte har tillgång till bana eller rakbaka eller vad man ska säga? Kan man åka till en travbana och köra eller? Jag...
Svar
4
· Visningar
1 179
Senast: giffan
·
Trav I september-proppen fick vi med ett reklamblad om en ny digital hastighetsmätare (Northtime). Någon som har provat den? Den var ju inte...
Svar
9
· Visningar
4 356
Senast: Gammeln
·
Dressyr Hade träning igår och visste inte att min tränare kunde så många superlativ! Hästen är i en otroligt fin ny fas i sin träning och nu är...
Svar
9
· Visningar
3 212
Senast: Wippos
·
S
Hoppning Jag undrar om det är någon som har denna sadel och vad ni tycker om den. jag har en häst med högre manke och bredare rygg. Och jag letar...
2
Svar
24
· Visningar
11 872
Senast: Angel
·
Körning Tänkte komma igång med körningen nu, har aldrig kört ordentligt men då en körklubb håller till bara någon kilometer ifrån vårt nya stall...
Svar
10
· Visningar
1 410
Senast: agtatoon
·
Western Nu inför jul och allt så skulle jag vilja veta vad som ni tycker är lyxig utrustning. Alltså fram med era lyxiga önskelistor...... :D...
2
Svar
25
· Visningar
2 851
Senast: Praefatio
·
Islandshäst Min islänning är orakad (eller ja, jag rakade henne fram på halsen och en bit under magen i början av oktober, men det har typ redan...
Svar
19
· Visningar
2 850
Senast: REIN
·
Fälttävlan Skulle det byggas någon ny tävlings/Träningsbana nästa år någonstans? Eller har jag bara drömt detta? :D
Svar
6
· Visningar
1 667
Senast: Hajjerna
·
G
Trav Hittar inte tråden...men någon frågade om de målade leksakshästarna som visas i vinjetten till Vinnare V75. Läste följande på Johan...
Svar
1
· Visningar
1 118
Senast: juliekj
·
Trav Någon som vet var han finns nu??
Svar
5
· Visningar
1 196
Senast: peace
·
H
Trav hej mitt russ tuggar väldigt mycket på bettet ska jag testa ett rakt bett? har 2 delat nu. har testat gummibett men det tog han sönder...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: enanna
·
Trav Nu när kylan är här blir de lätt att man får hoppa över träningen eller kanske i alla fall de lite snabbare jobben. Var sätter ni...
Svar
11
· Visningar
2 228
Senast: enanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka