Lyx & Jul (onödig med kanske kul)

Sv: Lyx & Jul (onödig med kanske kul)

Min önskelista.

1.Uppvärmt Ridhus
2.Stalledräng
3.mindre trafik på ridvägarna

Ja, en stalledräng vill jag också ha :)

Jag önskar mig ett mindre boningshus, ett stall med ridhus, en uteridbana, en SKOG med ridvägar! 24 extra timmar/dygn så jag hann med att rida igång min patellaopererade gullepålle så han får göra annat än vara sällskap till sällskapshästen. Gödning till vallen så att det blir tillräckligt med eget hö för en HEL säsong.

(Och så vill jag ha en engelsk sadel så jag kan testa hunterklasser med QH'n till sommaren och kanske hoppa lite...)

Oooh, skog! :love: *drömmer mig bort till småländska granskogar*
Suck, jag saknar Småland!

Min önskelista har växt!
Jag vill ha
Total makt att göra vad jag vill med stallet
Den där assöta ponnyn jag såg på Blocket (som ser ut precis som min ;))
En egen bil, eller i alla fall en moped som funkar
alternativt mycket närmare till stallet (3 km är ju långt..)
Någon som kan fixa till den där höften jag har..
PENGAR!
Köpare till mina sadlar
Något uppiggande!

*kl*

Kom på att jag också vill ha en bil, en väldigt otörstig, svart SUV :p och ett skinande nytt släp som matchar. Och en gård med ett stall.

Liknande trådar

Hemmet Vårt hus är litet - VÄLDIGT litet. För det mesta är jag fullt nöjd. Mindre utrymme att städa :D ! Men drömmen har väckts om att lägga...
2
Svar
21
· Visningar
1 729
Senast: bettysmatte
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
770
Senast: Lisen82
·
Relationer Efter att jag gifte mig har folk grattat och kommit med några relationsråd, har varit kul att höra från dem som varit gifta länge tycker...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 566
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
10 999

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka