Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
får man låna tråden lite? OM jag o min pålle tog på oss lite westernutrustning, sänkte tempot, red med lite längre tyglar o mer "westernform" o tränade på bom-grejer skulle vi då kunde va med på en E eller Dtävling i trail?
Måste bara säga först att du har en jätte söt häst!!
såg filmerna och ni var så duktiga! Det jag tänkte på var att det såg ut som ni har lite bråttom hela tiden, försök få hästen att "tänka" över varje hinder, den ska kolla noga och Jobba över varje hinder. sen tänkte jag över bron, försök få ner honom i både tempo och försök sänka huvudet lite på honom så det ser ut som han "söker" sig fram på bron![]()
köpt ett bosal också, för det får man tävla med va?![]()
vilken nivå var dte TS videor var från? okej att de flesta av mina pollar går över broar men den i sista videon skulle ge iaf mig höjdskräck
och såg i travbomserien att hästen (kanske inte var ts videor?) att hästen satte två steg mellan bommarna, ska de göra det ibland?
och såg i travbomserien att hästen (kanske inte var ts videor?) att hästen satte två steg mellan bommarna, ska de göra det ibland?
I filmen så vill tränaren att ryttarna inte ska flytta tygeländen vid handbyte när de passerar grinden. Vad anser folk om det?