Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Någon som har tips på övningar där man tränar att hästen verkligen måste vänta på sin ryttare och inte förekomma. Visst att det ingår i...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
15 274
Western Hej alla westernryttare... I sommras var jag på två westertävlingar och kikade och blev jätteintresserad. Även om tävling är långt...
Svar
8
· Visningar
3 078
Senast: kryddelydd
·
Övr. Grenar Har precis börjat läsa inläggen om fullblod och fd. galoppörer. Ok, jag har lagt det mesta av krutet än så länge på att klara av att...
Svar
10
· Visningar
2 158
S
Hoppning Hos min medryttar häst har de ingen ridbana men de har ett grustag på kanske 15x15 meter vet inte men det är inte så stort...
Svar
6
· Visningar
1 986
Senast: janina green
·
G
Islandshäst hejsan! är det någon här som vet något om islandshästlinjen på wången, eller kanske rent av går där? jag går i ettan på gymnasiet nu...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 949
Senast: Friggan
·
P
  • Låst
Western Är det någon som har/vet var det finns beskrivningar hur man kna sy en egen show dress? tacksam för svar :)
Svar
2
· Visningar
1 532
Senast: Chex
·
Trav min valack är jätterädd att slå på sig, vilket han också gör höger bak. Har givetvis gamascher, men trots det lyckas han peta unden den...
2
Svar
29
· Visningar
5 700
Senast: jassica
·
J
Körning vad menas med bromsad och obromsad vagn? För och nackdelar?
Svar
3
· Visningar
1 275
Senast: Presto
·
Dressyr Någon som vet, är så himla sugen på att se hur nya LA:6 blir!!!
Svar
16
· Visningar
2 742
Övr. Grenar Rösta på årets galoppörer och belöna det hårda arbete som läggs ner i sporten...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: theJohanna
·
E
Körning Har redan en rockard som jag ska tävla i, men längre fram är det ju maratonvagn som gäller, fylhjuling. Annars, känner någon till en...
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: Anna_
·
S
Western Någon här som ska ner på Spring Break och tävla i vår?
Svar
3
· Visningar
1 157
Trav Är det travronden eller vad är det som gäller för tidningar mm för att hitta på travhingstar som går att betäcka med ? :) Jag har...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 438
Senast: Cambrie
·
A
Fälttävlan Fälttävlanskommitéen söker ny ordförande. Vilka är förslagen, och vad ska den nya kommitéen driva.:)
Svar
13
· Visningar
2 899
Senast: 8888
·
Western Hur långt ska ni ha kommit i utbildningen innan ni rider på stång? Jag har ingen bosal och således heller inga mecatetyglar men rider...
Svar
2
· Visningar
1 271
Senast: wlina
·
Western Spinoff på min andra tråd eftersom ämnet är intressant. Du som tävlat under året på stång: har du bytt sida på tygeländarna vid...
Svar
13
· Visningar
1 792
Senast: Pleasure_in_Reining
·
Övr. Grenar Hej! Håller på med lite stamforskning och har helt kört fast på denna linje. Vill gärna veta lite om detta sto och hennes stam. Höjd...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Ramona
·
Distans Distansen innehåller ju mycke starka färger, tycker man mest ser blått av olika slag...Vilken färg har du? Varför just den färgen? Släng...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
35 069
Senast: Elly-J
·
I
Körning Finns här någon som sysslar med skogskörning? Min sambo är väldigt intresserad av det och trots att vi bor på slättland så tänkte jag ge...
2
Svar
27
· Visningar
3 317
Senast: ptr
·
D
Trav Hej allihopa, var ett tag sen.. Skulle behöva lite hjälp! Jag har tänkt dra mig ur kallblodsklassikern med min 3 åring, för ja...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: juvelen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30