Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Dressyr I juli ska jag rida min första kür är det tänkt.. :crazy: Än är den inte påbörjad men förhoppningsvis kan jag få oss filmade i helgen så...
2
Svar
20
· Visningar
2 296
Senast: Lancet
·
  • Låst
Dressyr Ser att det kommenteras i väldigt många ridbildstrådar, i stil med att "det ser ut som att hästen skjuter mer än vad den bär" eller så...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
9 912
C
Dressyr pga. tråden om bilder på era hästars gångarter startar jag denna. Vad tycker du är viktigast, en bra skritt, en bra trav, eller en...
2
Svar
27
· Visningar
2 732
Senast: Buttercup3
·
Dressyr Håller på att vidareutbilda min D-ponny mot Msv, då jag inte längre får tävla henne som ponny (19 år) så tänkte jag försöka få upp henne...
Svar
12
· Visningar
4 072
Senast: Centaur
·
Dressyr Får man ha inbakad fläta i manen i stället för knoppar på dressyrtävling? En utav våra hästar har lång man och det skulle ta långtid att...
Svar
8
· Visningar
2 775
M
Dressyr När kommer dom in i bilden? jag har varit på lokala och där är det ingen besikting och inte heller på regional. VArför inte det? och...
Svar
9
· Visningar
1 120
Senast: My Beauty
·
H
Dressyr Måste man ha en Överdomare när det är en lokaldressyr tävling? Ponny?
Svar
7
· Visningar
1 610
Senast: My_Spirit
·
G
Dressyr Har ni roliga dressyrövningar ni kan berätta om? Jag har vändigt många olika övningar innom dressyr och hoppning men jag skulle vilja...
Svar
17
· Visningar
16 308
Senast: Koppen
·
L
Dressyr Är det någon som har ngn bra tankebild, typ Swift, vid galoppfattning med sätet? Jag har fått höra att jag ska skjuta fram...
Svar
10
· Visningar
1 409
Senast: Elisha
·
C
Dressyr det förekommer aldrig väl?? Jag ha varit med om det inom hoppning på regional nivå men aldrig hört talas om det inom dressyren. Jag...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Ylva
·
B
Dressyr Får man ha rakt bett med "lösa" ringar när man tävlar? tacksam för svar, har inget TR närvarande :p
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Buttercup3
·
C
  • Låst
Dressyr Såg en film av en som filmade när hon red lb:0 När jag såg filmen så tyckte jag att programet inte verkade så svårt så jag tänkte titta...
Svar
10
· Visningar
1 252
Senast: break_a_leg
·
J
Dressyr Hejsan. Vilken sorts sporre använder ni? Själv använder jag en spetsig sporre (15 mm) jag tävlar ponny. Jag tycker inte att...
2
Svar
29
· Visningar
2 944
Senast: vilse
·
Dressyr Hello! Har det någon gång hänt att ditt dressyrprogram har blivit felräknat? Har det då varit mkt skillnad på poängen? Det har...
Svar
14
· Visningar
1 672
Senast: panaccea
·
  • Låst
Dressyr :o :D Tror ingen misstycker, bara vi håller oss till fourmreglerna. jag la in denna bild som svar på en del frågor jag fått...
30 31 32
Svar
621
· Visningar
48 278
Senast: break_a_leg
·
Dressyr Har lite funderingar nu innan jags ka ut och tävla med min 4 åring. Hur gör ni? Tävlar ni bara en klas? Sitter ni ner på dem? aaaa...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: matjo537
·
Dressyr Hittade ingen tråd om detta. Har fått intryck av att folk här inte använder sig så mkt av det här. Att de bara är passiva med sina...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 839
Senast: axel
·
P
Dressyr Halloj:) Nu har jag haft min ponny i ca 1 år, han har gjort ett underverk med min sits :D Det tackar jag honom jätte mycket för ;)...
2
Svar
33
· Visningar
2 639
Senast: My Beauty
·
E
Dressyr Hej, ska köpa en travar nordis som jag ridit in och ridít i 3 års tid nu. Hon är riktigt duktig och kan gå riktigt fint. Kan samlas ihop...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: Susan
·
Dressyr Om ni rider en övning, oavsett om det är en hörnpassering, volt, eller en öppna, ungefär hur stort spann har ni i kvaliteten som regel...
2
Svar
30
· Visningar
1 775
Senast: puppan2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar