Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Hej jag undrar hur långt ni har kommit med era 7 åringar.:)
Svar
14
· Visningar
1 547
Senast: wallerie
·
G
Hoppning Snälla kan nån visa ett hinder som är 90 cm eller en meter hlgt???:confused:
Svar
11
· Visningar
2 407
Senast: Mazarinen
·
Hoppning Krävs det några speciella resultat för att få tävla regionala klasser på ponny eller är det "bara" att starta? Vilka klasser finns med...
Svar
5
· Visningar
1 313
Senast: Panikie
·
T
Hoppning Funderar lite på hur ni gör när ni löshoppar vad gäller att ge hästen belöning (mat). Får den mat under tiden, efteråt, eller inte alls...
Svar
18
· Visningar
1 331
Senast: houdini
·
W
Hoppning Är så trött på alla stissiga hästar jag haft, och alla skador man fått..... skulle kunna tänka mig att köpa en grövre ras, men jag...
2
Svar
28
· Visningar
5 800
Senast: wannehavefun
·
I
Hoppning Här är en film på när jag och Speedan hoppar. Speedan är en Varmblodig Travare. Okej, jag vet, jag har (hade) ingen bra sits i sommras...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
11 681
Senast: ponnylollo
·
F
Hoppning Hej, allihoppa! Jag har ett litet "probmen" som jag ioförsig tror kommer lösa sig med tiden men i alla fall. Har en häst som gått 125...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: trazel
·
Hoppning Jag behöver hjälp med min sits i hoppningen! Kom med åsikter och förslag på vad som behöver ändras!
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 477
Senast: CarolineB
·
S
Hoppning Är det någon som kan några bra CavalettiÖvningar? Tacksam För Svar // :bow: :confused: :love:
Svar
4
· Visningar
1 146
Senast: pollan
·
Hoppning Nu är det ju mycket prat om att förbättra ridningen och så vill man införa fler stilhoppningstävlingar. Jag blir bara lite förvirrad...
Svar
12
· Visningar
2 689
Senast: kopparberg
·
S
Hoppning avstånd med markbom då man anrider i galopp mot hindret hur långt ska den vara utdragenframför hindret 3,5 meter? eller ha rjag helt...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Atomiic
·
N
Hoppning Är det någon som vet hur man ska lägga ut bommar om man vill ha dem både framför och bakom ett rättuppstående hinder? Gärna avstånden...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Legacy
·
P
Hoppning Ska vara en future factory utagning på jfk. Är osäker på om jag ska anmäla mig. Kan någon som vet berätta mer om det? HUr går det till...
Svar
18
· Visningar
1 933
Senast: Prestige_
·
D
Hoppning har längden på hoppryttaren någon betydelse för hur bra den kan prestera? är själv 178 cm, borde man vara kortare än så som hoppryttare...
2
Svar
26
· Visningar
2 617
Senast: landys
·
S
Hoppning Vart har han tagit vägen? Har inte sett eller hört något om honom på länge.. Är han inte med i världscupen längre?:eek:
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: swe
·
M
Hoppning Jag ska slutmäta min fjording. Hur mycket kostar det ungefär?
Svar
4
· Visningar
1 157
Senast: Sipuli
·
D
Hoppning Jag och min häst var på en klubbhoppning nu i onsdags. Jag skulle hoppa en clear round på 110cm och när vi hoppar fram på ett räcke...
2
Svar
23
· Visningar
2 311
Senast: Raider_
·
E
Hoppning Man får ju tävla D-ponny unghäst även om man är över 18. Men hur är de med C-ponny då? Vet inte varför jag har fåt för mig att man får...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Luxi
·
Hoppning här kommer lite hoppbilder från lördagens klubbhoppning. jag har inte haft min ponny så länge, så än är hon lite stark;) KOMMENTERA...
2
Svar
26
· Visningar
3 283
Senast: Fossing
·
D
Hoppning Vilka tror ni på... själv bland juniorerna håller jag tummarna för AMANDA KJELLBERG och KURAGE heja heja
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 248
Senast: Showjumping
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30