SM i helgen!!

Sv: SM i helgen!!

haha min häst gillade inte Flyinge så spec mkt... men han hoppade iaf helt ok i 140 på söndan

okej :) Såg bara lördagen! Kom när 140 nästan var slut, men jag fångade peters blommor, haha :D

haha då såg jag dig jue.. fast jag va på andra sidan ridhuset på ryttarbalkongen och pratade i telefon :p

För att man har kvalat till både och!
Juniorer får starta både J och YR sm om de kvalat till båda
YR får hoppa både YR och Senior sm om de kvalar till båda

haha det såg ut som att du blev lite paff :o haha fast jag såg ju inte "dig" lixom utan bara att det va ngn som fångade buketten :D

Haha ja :p Sedan mötte vi peter vid stallen då jag gick och bar på mina blommor, han skrattade och kollade väldigt menande på mig haha :o

Precis.

Sen ska man nog inte sittta och säga så mycket själv, jag tror nog visst, med handen på hjärtat, att de flesta här inne har "bestraffat" hästen någon gång då den egentligen inte förtjänat det. Jag erkänner, jag har gjort det.

Ingen är så god som sig själv...

Jag tror på Alexander. By the way, har jobbat hos dom så jag vet att han vinner :D

Det visste jag inte för jag har haft så mycket på sista tiden, men aja. Hur gick det då? :cool:

Det visste jag inte för jag har haft så mycket på sista tiden, men aja. Hur gick det då? :cool:

JSM vanns av Rebecka Wallenstam på Aktros, alexander kom på åttonde plats tror jag med 8 fel i omhoppningen.

YRSM vanns av Kim Larsson på NFB Future, alexander ramlade av i grundomgången

SM för seniorer vanns av Erika Lickhammer på Irco Mac :)

JSM vanns av Rebecka Wallenstam på Aktros, alexander kom på åttonde plats tror jag med 8 fel i omhoppningen.

YRSM vanns av Kim Larsson på NFB Future, alexander ramlade av i grundomgången

SM för seniorer vanns av Erika Lickhammer på Irco Mac :)

Jasså, där ser man. Han är kanske inne i en svacka. Vem red han?

Vad det ngn som såg Wallenstam och Aktros? Hur såg det ut?

Hmmm minns inte riktigt, jo jag tror det var Laetitia i jsm och make a joke i yr

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På söndagen utsågs ett helt gäng svenska mästare då Runsten Equestrian stod värd för Folksam inomhus-SM i hoppning för juniorer, young...
Svar
0
· Visningar
43
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under helgen avgörs Folksam SM i hoppning inomhus för senior, young rider och junior hos Runsten Equestrian.
Svar
0
· Visningar
81
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen ska svenska mästare i hoppning för juniorer, Young Riders och seniorer koras hos Henriksdals RF i Sjöbo. Finaler på söndag. Så...
Svar
0
· Visningar
123
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka