Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Tjolahopp. Idag har vi städat på vinden och jag hittade min väldigt gamla skoldagbok (vi skrev dagbok en gång i veckan i förskoleklassen...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
Hoppning Fick inget riktigt svar under Utrustning - gör ett nytt försök här Läste ett intressant svar från en hopptränare angående det här med...
Svar
19
· Visningar
2 605
Senast: EQL
·
E
  • Låst
Hoppning Ska ev. åka på min första "riktiga" tävling i mars och har tittat på proppen. Men vissa delar begriper jag inte..;) Det står att...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Tulip
·
K
Hoppning Får man tävla hoppning med dressyrspö? Tacksam för svar.
Svar
15
· Visningar
2 356
Hoppning Nu vill jag ha massor av komentarer;) hade tråden på gnägg,men vill ha lite komentarer på hästens teknik o så:love:
Svar
16
· Visningar
1 298
Senast: westside
·
Hoppning Hade tänkt sammanställa en liten avståndslista, eftersom min hjärnkapacitet inte klarar av att komma ihåg sådana saker. Har försökt...
Svar
6
· Visningar
1 487
Senast: blohme
·
S
Hoppning Är ni nöjda mer eran tränare? Är det den ni repsekterar och ser upp till? Är eran tränare ett föredömme? Vem är den bäste tränaren ni...
2
Svar
26
· Visningar
2 422
Senast: kopparberg
·
W
Hoppning :confused: hej! har massor av frågor!!!!! måste man tex ha ryttarlisens på klubbtävlingar? och hur mkt kostar det?? vf har man...
Svar
4
· Visningar
734
Senast: Duchesse
·
S
Hoppning Hej, jag vill bara fråga er... Visst får man tävla på ett rakt pelhambett i hoppning lokalt? Jag ska iväg på lokal tävling snart och...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: sun_beam
·
F
Hoppning Nu säöer jag tips!Jag är grymmt hopprädd,tycker inte om att lämna marken,jag har ju ingen kontroll då:o :crazy: på skolan jag går ska...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: naad
·
P
Hoppning Någon som vet varför man inte får använda kulbett i ponnyhoppning? jag har kollat i tr men det finns inte me:(
Svar
3
· Visningar
820
W
Hoppning HEJ! jag har bestämt att börja träna c-ponnyn wallerie så att hon får lite fina muskler! jag vill att hon får "limpor" över rumpen och...
Svar
9
· Visningar
1 113
Senast: wallerie
·
H
Hoppning Har just anmält mig till Lokal hoppning. Har ingen unghäst men ja anmälde mig till avdelning: A Är det fel då?? Kan man ändra...
Svar
7
· Visningar
1 157
Senast: SweetBriar
·
D
Hoppning Hej! Jag har haft mitt varmblods sto nu sen i sommras och jag har börjat hoppträna henne lite. Hon är 5 år och jag började hoppträna...
Svar
8
· Visningar
1 449
Senast: el Zafar
·
W
Hoppning :angel: hej! jag vill ha lite tips på min hoppning så jag ska lägga in en film! ni får jätte gärna kommentera och je mig råd! tål...
Svar
8
· Visningar
2 351
Senast: wallerie
·
Hoppning Funderar på att bygga en bank resp vattengrav på ridbanan. Måtten är ca 40*80. Alltså rejält tilltaget. Det jag funderar på är...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: Lilla_Millan
·
Hoppning ...i Sverige eftersom han ska lånas ut till Holland. Det blir inte lätt för Sverige att få ihop ett lag till EM i år, nu när Colleen är...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: aicha
·
F
Hoppning 1. Första frågan är ang. Licenser. Vad behöver man för licenser? Behöver man licenser till alla tävlingar som är över Clear...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: FridaW
·
Hoppning hur tolkar ni denna nya regel i TR: Jag tolkar det som att även om man är 25 år så får man starta en c eller d-ponny i avd B trots...
2
Svar
29
· Visningar
2 259
M
Hoppning Rider sen en månad tillbaka en häst som har svanskkappa pga. att sadeln gärna glider fram annars. Saken är den att jag läste här på...
Svar
9
· Visningar
1 117
Senast: Mariika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka