Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Jag kommer troligtvis inom en snar framtid att köpa en unghäst. Det kan mkt väl bli en 1-åring, och jag undrar om man med enkel...
Svar
12
· Visningar
3 380
Senast: trazel
·
E
Hoppning Har alltid älskat hoppning och tycker det är otroligt kul att hoppa alla möjliga former av hinder. Men nu har jag ett problem jag gärna...
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: sandy_
·
M
Hoppning Hej jag har kanske en jätte enkel fråga men jag är nog lite trögfattad.:crazy: Men om man aldrig har tävlat förut och ska ut på en...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: millan_affe
·
P
Hoppning Vissa ryttare rider utan säkerhetsväst inom hoppningen eftersom att dom tror att dom inte ska ramla av eller tycker att dom är så...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 110
Senast: Candino
·
Hoppning Som Ridsport tidigare berättat efter samtal med Thomas Sandström, som tillsammans med hustrun Helen fött upp och äger Spender S 1054...
2
Svar
39
· Visningar
2 605
Senast: iafia
·
W
Hoppning Hallå alla gladda hästmänniskor där ute :) Har en liten fråga som jag funderat på ett tag.. Finns det någon regel/Får man tävla i...
Svar
17
· Visningar
1 572
Senast: westside
·
P
Hoppning Några har säkert sett dom här bilderna men jag har aldrig fått några kommentarer om hoppningen :p Så nu får ni titta på dom igen o...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 118
Senast: ponnylollo
·
F
Hoppning Någon som vet vart man kan kolla vart alla hopptävlingar är i Dalarna 2oo7?
Svar
1
· Visningar
685
Senast: trazel
·
H
Hoppning Hej jag är en tjej från Vänge/jumkil, och jag lånar en Welsh Cob som heter Greendene Brenin. Han är en fux och är väldigt rädd av sig...
Svar
8
· Visningar
1 126
W
Hoppning hej alla glada bukefalosare:P jag undrar om ni vill vara snällaoch ge mig tipps på min ridning! :) några saker jag redan vet är att:jag...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: cardior
·
F
Hoppning Jag skrev ett mejl för ett tag sen då jag undrade hur man gör på hopptävlingar. Det ända svar jag fick var att det fanns massa andra...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: gucci_pucci
·
Hoppning Nu när det har försvunnit en del topphästar i landslaget kan det vara spännande att fundera över vilka nya som ska kliva fram. Tror...
2
Svar
31
· Visningar
2 284
Senast: rubytoo
·
C
Hoppning hej jag skulle behöva lite tips eftersom jag hade tänkt vara med på en pay and jump nu i åstorps ortens ryttarförening den 30 januari...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Comet
·
Hoppning en frågan.. Får man rida fram på hopptävlingar i jacka med luva? man får ju inte ha det på prisutdeling o inne på banan när man hoppar...
Svar
19
· Visningar
1 917
Senast: EQL
·
S
Hoppning Hejsan. Jag ska nu börjar tävla med min 6 åriga valack. Jag undrar om någon vet hur det går till med registreringarna. Man ska ju...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Supertess
·
K
Hoppning Var det någon som var där och tittade? Hur gick det i b-ponny klasserna?
Svar
2
· Visningar
693
Senast: kadett
·
Hoppning Har reglerna ändrats så man får inte vara över 16år för att tävla på nationella ponnyhoppningar? I såna fall vart går gränsen, när man...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: hannna_90
·
T
Hoppning Får en ryttare över 18 starta clear round på ponny? //Tind
Svar
16
· Visningar
1 455
Senast: ssannna
·
Hoppning blir stora hästar nästa år när den nya mätregeln införes att ponnyn inte får vara högre än 151 för då får den inte starta.
5 6 7
Svar
122
· Visningar
10 418
Senast: Ponny1
·
E
Hoppning Ja en konstig häst eller har jag fel ? Jag har en islänning på 8 år. jag har börjat hoppa med han och det tycker han är jätte kul...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: ElinaL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka