Sv: Magic =D

Oj tack :love:

Jaa han e supersöt i blått jag fick en ljusblå kavaj i julklapp av stallkompisen så magic o jag kommer matcha massor på tävlingarna iår :rofl: :D

jag tycker det ser bra ut...

Men du behöver inte luta dig fram fullt så mkt. sen så är du grymt generös med efter gift... ha lite mera stöd...

Jätte fina bilder annars fortsätta du att :bump:

Tack :bow:

Jag vet jag lutar mig fram asmkt lättare på högre hinder när han hoppar mer uppåt än frammåt lr vad man ska säga :D

ska inte kommentera så mkt då jag inte är bra på det.
Men tycker din travare är jätte fiin.
Hur stor är han ?
Tänkte bara på en sak när jag såg bilderna och filmen.
Är det inte fryst i marken, låter nästan som det när han går + att det är litte snö. Undrar bara om dt nu är fryst i marken om dt är så bra att rida där öht? bara en fundering:idea:
Lycka till i framtiden med din fina häst:bump: :banana:

åhh tack va gla jag blir :love:
Han e 1,54 enligt mina egna mätningar men jag tror han är något mindre :D

Asså det ser fruset ut men det var det absolut inte hästen sjönk ner i sanden som vanligt :D annars hade jag aldrig hoppat där :D

Tack igen :bow:

jag bara älskar din matchning på Magic :p
ljusblåa skydd, huva, schabrak och för att göra det extra klatchigt, är inte dina vantar i samma färg också? hehe

jag vill inte kommentera andras ridning då jag själv inte är någon stilryttare men jag gillar bild 1 och 2 såg så fint ut :)

//S

TACK :love:
Jopp samma färg på vantarna :D
Skyll på norrsken81 och feathercloud att vi matchar:rofl:

såhär kunde vi se ut förr :rofl:

Ni som vill får gärna kommentera muskler och sånt som vi kan träna på :D

haha då skulle du nog inte vilja se hur jag såg ut förr innan jag kom på hur roligt det var att matcha, fast dyrt :crazy:

5929568.jpg

snyggt va? :rofl:

Jättefin verkligen :love:
väldigt lik en arab/halvblod jag hade :D

Okej väldigt lik den holländska importen jag hade :love: :D
Men det klicka aldrig som det gjorde med mig o magic :love:
Ganska kul jag kan rida maic utan sadel o träns
Men alla andra som suttit på honom (tillomed en A-tränare) har blivit avkastade :o :D

tack :)
haha eftergiften och min sits måste jag träna på :rofl: Det e så svårt att hänga med i hans språng ibland så lägger han in ett extra litet galoppsprång o ibland tar han bort ett :eek: :D

nä det har vi inte gör det imotgon :) :D men vilken tid kan du?:)

Låter som speedan :rofl:
Ibland kan hon ju hoppa typ 2m innan hindret.. haha!

Jag har ju då sett bilderna ett antal gånger, men jag tkr fortfarande det ser fint ut.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 328
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 328
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka