Hur många hopponnyer

Sv: Hur många hopponnyer

Ponnyna mäts ofta utan skor och välverkade(för att klara 148 cm) vilket betyder att på tävlingsbanan kan de mäta mer än 148 cm eftersom det tillkommer skor,utvuxen hov och ev broddar !!!
/Cetzy

Men man mäter ju skon och drar bort tjockleken på den från hästens totala höjd.

Sv: Hur många hopponnyer

kan man inte möta dom som placerat sig?

Men det var väl ändå ingen bra ide :angel: :confused: Skulle man först genomföra klassen och sedan ???? Prisutdelning efter mätning eller prisutdelning sedan mätning och sedan rätta prislistan om en ponny inte höll måttet !! :D :D Verkar lite rörigt !

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 314
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 459
Senast: Ceta
·
Hoppning I morgon tisdag 20/8 kommer programmet ut på TV4play https://www.tv4play.se/program/8e06bbe85587d5ef3d80/over-alla-hinder
2
Svar
23
· Visningar
2 237
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar