Utan säkerhetsväst?

Sv: Utan säkerhetsväst?

Vissa tycker det är obekvämt och har inte det för det. Jag har inte säkerhetsväst för att jag inte har köpt nån. Det skaffar jag till våren när jag börja träna terräng.

Då tycker jag att de som tycker att säkerhetsväst är obekvämt, mankänner sig klumpig med mera Ska åka och prova andra sorter än just den/de västarna de har haft på sig..

Självklart väljer man själv om man vill ha hjälm/säkerhetsväst på sig..

Säger halvt om halvt stolt att jag använder min väst )som jag tycker att jag rider mycket bättre) så fort bommar ligger på marken och om jag befinnermig utanför ridhuset eller om jag är själv..

Välj du!! men jag vill inte bryta ett enda revben till!!!

:bow: Tack för mig!

Vill bara inlägga till mitt ovan.. Detta var inget pet på Matinee utan ett pet på dom som tycker så..

Samt att lika väl att du provar skor du ska köpa, så provar du väst tills du hittar en sompassar din kropp.
Bara för att den snygga västen sitter bra på din kompis betyder inte det att den sitter bra på dig.

Tack igen!

Vill bara inlägga till mitt ovan.. Detta var inget pet på Matinee utan ett pet på de som skyller på det..

Samt att lika väl att du provar skor du ska köpa, så provar du väst tills du hittar en sompassar din kropp.
Bara för att den snygga västen sitter bra på din kompis betyder inte det att den sitter bra på dig.

Tack igen!:bow:

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 459
Senast: Ceta
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 769
Senast: AbCdE
·
Utrustning Diskuterade säkerhetsvästar häromdagen och det där med att i princip alla (hopp-)ungdomar slänger västen längst in i garderoben och...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
15 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka