Jag och Speedan Hoppar !!

Sv: Jag och Speedan Hoppar !!

okej somsagt du gör precis som du vill det e du som känner pållan bäst;) men jag skulle aldrig göra det (inte våga heller jag tror jag har höjdskräck:D)

jag håller oxå på med travare faktiiiiskt ;)

Jag skulle inte hoppa 1,25 om den inte kan båda galopperna ordentligt att det bara va för att testa e ingen ursäkt..:p

Vem var det som skrev: Och den har tillräcklig balans för att klara att hoppa det där hindret!

Din häst kanske inte har den kapaciteten ?
Inte för min har mycket bättre..

Men Ponnylollo, om du är rädd att hoppa så med travaren, så testa med en "säkrare" mer "balanserad" "van" häst på 125 så är det skitkul. man flyyyger :idea:

hon hade det men då trodde jag att båda galopperna va så :D

jag har faktiskt hoppat 1,20 med en c-ponny det va kul *stolt* :D:D

För att travare är bäst såklart ! :D
Men dem är snälla å försöke rgöra sitt bästa.

Ska kanske hoppträna lite imån.. kan lägga in nån bild om det blir nå ;)

Jaa somsagt din travare är jättefin o verkar älska att hoppa:love: Vart är filmen från när ni tävlade? :p

Tack :love:
Din med.

Haha, på den vi recade ? mahahha.. den är på min andra dator (som inte har internet) :(

jaaa precis har du den inte uppladdad nånstans då? :crazy: Vill se :devil:

nej :(
Den har varit men jag har tydligen tatt bort den + att det bara var halva filmen xD Haha. Men vi vart felfria ;)

okej :Dhoppas på bilder imorron då:D jag har oxå bilder imorrn pappa har lovat att ta kort jag ska hoppa lr dressyra :)

haha japp tror jag sätter upp nåt litet hinder :D

nu tycker jag att du öppnar denna tråd igen ;):D

Nej, det är inge roligt med allt gnäll.
men du kan PM:a om du vill =)

du får stänga tråden när folk gnäller :angel: men nu e det ju typ bara vi som skriver :D

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 296
Senast: lirco11
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 734
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka