Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Hoppning ikväll var jag på hoppträning för en tjej om ni nu tror att ni ska få se bildbevis på oss så kan ni glömma det:D :D men nu ska jag...
Svar
15
· Visningar
1 320
Senast: jjeg
·
A
Hoppning jag undrar lite över hur ni hade tänkt att planera er ridning nu inför vintern. jag har inga tävlingar kvar att åka på detta året. Jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 699
Senast: Costa
·
S
Hoppning Hur ska jag få min häst att hoppa en vatten grav, han är inte feg utav sig han hoppar över diken å mindre bäckar ute i skogen men när...
Svar
4
· Visningar
1 595
Senast: Bellina
·
L
  • Låst
Hoppning Från 2007 så är det sluttävlat för ponnyer över 148 cm på Internationella tävlingar. Alla ponnyer kommer att mätas på alla...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Tulip
·
Hoppning I vanliga fall brukar man ju ha kanske 4 travbommar vid markarbete. Om man nu skulle använda sig av säg, 10-15 bommar efter varandra...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Legacy
·
M
Hoppning Har ni er planering klar för nästa år? Jag har en en plan hur min ska se ut, men mycke kan ju hända, både till det bättre och sämre...
Svar
13
· Visningar
1 208
Senast: karatefisken
·
Hoppning På måndag ska jag hålla i framhoppningen på min träning för två stycken, skolprojekt. Så jag vill gärna ha tips på vad man kan göra...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Thokkadis
·
N
Hoppning Satt och kollade på FEI på TV när jag var i Värmland senast i slutet av oktober ungefär. Fick syn på en helt underbar häst. En...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Nelya
·
Hoppning Jag har fått " oxer skräck":crazy: ! Rätt upp stående hinder är inga som helst problem att hoppa. Men så fort jag ska hoppa en oxer så...
Svar
11
· Visningar
2 176
Senast: caliber
·
Hoppning Äntligen!! Helgen 9-10 dec ska jag på hoppkurs i Bålsta igen, det ska bli så kul!!! :bump: Jag har blivit så fånigt skraj för att...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Chappe_
·
B
Hoppning ja, de flesta undrar varför jag ska hoppa en häst som knappt galopperar.. men jag lägger ut lite filmer så kan jag få lite feedback på...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 582
Senast: blohme
·
Hoppning Idag hoppade jag på min häst och det gick väl både bra och dåligt. Hade själv vissa problem med att inte ställa mej för mkt upp i hoppet...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 951
·
F
Hoppning nå va tycks om min häst teknik? bilderna e från filmer dålig kvalite tyvär... vore skoj me många svar.. jag vet me mej att ja...
Svar
19
· Visningar
1 410
·
S
Hoppning Hejsan! Jag har en D-ponny som jag skulle vilja hoppa med. Hon har hoppat några gånger, men aldrig när jag har haft henne. Hur ska jag...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: CarolineB
·
Hoppning Någon som har lust att spekulera lite kring min hoppsits. Allt är av intresse, skäkelläge, överliv, hand, blick etc. Jag vet att hindren...
Svar
15
· Visningar
1 816
Senast: Sofiiaa
·
Hoppning Nu är det så att min ponnysom jag hoppar med har haft skador i ena senan och i knäet. För 2 år sedan hade han en sträcknung där ca...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Fannih
·
S
Hoppning Okej alla duktiga hoppryttare! Nu vill jag att ni delar med er av er allra bästa markarbetes/hoppövningar som ni använder för att få era...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 652
Senast: Qwerty hopp
·
S
Hoppning Finns det några bra övningar (hopp) som kan ge hästen ökat självfötroende att komma rätt in på hindrena?? 5 ½ är bra. men även markbom...
Svar
7
· Visningar
3 463
Senast: Streiff
·
C
Hoppning någon som har varit å sett en höjdhoppning någon gång??? nån som vet någon klubb som brukar anordna??? vart kan man se dessa...
Svar
12
· Visningar
1 127
Senast: Sorbe
·
E
Hoppning Jag visste inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till, men nästa år är min häst 4 och för att bygga upp henne succesivt i hoppning...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Panikie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.