Hopp-KM på DEN hästen???

Sv: Hopp-KM på DEN hästen???

mm det är så kul att verkligen lära känna en häst man rider.. veta precis vad dom tänker och så..
jag är jättesugen på att köpa Sune jag också :love: men tiden och pengarna räcker inte till just nu :( lilla hästen som skulle få det så bra med mig..

Japp du får umgås med mig fortast möjligast då. Fan va kul jag har haft :love:

Hästen mååååste gå framåt, speciellt efter hinderna, även om det är det sista hindret på banan så rid in på en volt och håll igång galoppen, man ser det efter varje hinder så segar hästen ...

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 736
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 811
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 691
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V