Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag undrar om man får "krita" vita tecken på hästarna i dressyr? Vi har gjort det när vi har vart på utställning men får man göra det...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 068
Senast: Miagi
·
Dressyr Min medryttarhäst får tryck (gropar) bak på ryggen av sin sadel, vad är det som orsakar det? Ägarna har länge försökt hitta en...
Svar
16
· Visningar
3 990
Senast: karini
·
  • Låst
Dressyr Jag befann mig på en elittävling där jag hörde en person uttrycka att: Vill man tillhöra toppen så får man räkna med att...
20 21 22
Svar
426
· Visningar
25 721
B
Dressyr Har tyvärr vuxit ur min tävlingskavaj och min plastrong är nog inte det vackraste man sett längre.. Så därför skulle jag bli...
Svar
12
· Visningar
1 062
Senast: Beauty_Boss
·
R
Dressyr Min ponny lägger av på tävling, är det någon annan som känner ingen sig? Han kan vara fin på framridningen men sedan så bara slutar han...
Svar
12
· Visningar
1 235
Senast: Hotandspicy06
·
Dressyr jag har nu letat dressyrsadel till min häst i ca ett och ett halvt år, och har hittills inte hittat en enda som har passat, och då har...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Moscato
·
S
Dressyr Hello:smirk: Jag å min ponny ska till våren rida LA:P1 ett för oss nytt program. Ni som ridit det , vad ska man tänka speciellt på ...
Svar
5
· Visningar
2 323
Senast: Beauty_Boss
·
Dressyr jag har tittat runt lite i trådar här på bukefalos och läst "svängd rygg/sadel" kan någon vänlig själ förklara detta litagrann för mig?
Svar
3
· Visningar
889
Senast: bigganl
·
K
Dressyr Hej alla! Undrar om det finns några här som har funktionshinder och tävlar i dressyr?? Tacksam för svar! Mvh Kicki
Svar
16
· Visningar
1 067
Senast: SusieQ
·
C
Dressyr jag fyller 18 och ska nu gå över från ponny till storhäst. har hittat en häst som är 153 cm i mkh, men så undrar jag om det kanske är...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 858
Senast: isaaak_
·
Z
Dressyr Hej. Har en trevlig halvblodskille på 18 år och vi har tillsammans utvecklats mycket under det senaste halvåret (har honom på foder)...
Svar
13
· Visningar
4 467
Senast: C_L
·
Dressyr Jag sitter och funderar efter en ridtur med min häst - lyckas ni alltid att få hästen lösgjord under ett ridpass? Jag kan lugnt säga...
14 15 16
Svar
319
· Visningar
20 899
Senast: C_L
·
Dressyr Vad säger ni, rundsytt huvudlag eller inte till häst med tungt huvud???
2
Svar
20
· Visningar
1 855
Senast: Voyce
·
Dressyr Har ni några tips på ett snyggt, diskret kandar? Brunt ska det vara. Vad är snyggast? Silverfärgade spännen väl? Eftersom betten oftast...
2
Svar
22
· Visningar
2 020
Senast: nyponros
·
S
Dressyr för tillfället är jag trött på vita ridbyxor. köpte 2 nya i höstas, men det känns inte så trevligt alla gånger o ha dessa vita ridbyxor...
Svar
17
· Visningar
1 674
Dressyr Såg att i det nya a:4 programmet så låg ryggningen på medellinjen :crazy:. Fortsatte sen och kollade på de medelsvåraprogrammen och där...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: bubbel
·
Dressyr Åkte till M*stang och provade ut en ny sadel idag. De var väldigt trevliga. :bow: Provade först en BR som låg bra när han stod still...
2
Svar
31
· Visningar
3 699
S
Dressyr CH Dorset Kandarträns från H**ks. ngn som har det här? ngn som har koll om storlek full är jättestor? tvekar på mellan storlek cob...
2
Svar
23
· Visningar
2 305
Senast: hopp_o_galopp
·
Dressyr smyger in här ifrån hoppning och ställer en fråga; jag har en häst som går på dubbla spår med fram och bak. Rättar man framdelen efter...
2
Svar
32
· Visningar
3 111
Senast: bigganl
·
  • Låst
Dressyr Jag vat att det inte är tillåtet att tävla dressyr på rakt tränsbett. Men är det någon som vet varför det inte är tillåtet?
Svar
1
· Visningar
739
Senast: remmis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka