Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Vet inte om moderator tycker det är ok att öppna en ny tråd, men i alla fall.. :grin: Denna gång skippar vi att diskutera vad som hänt...
31 32 33
Svar
645
· Visningar
31 744
P
  • Låst
Dressyr Hej, jag ska tävla på söndag och måste lösa licens för lokal! jag vet inte vart jag gör det, har kollat på mittsvenska ridförbundet...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: fluffig
·
J
Dressyr Vad bör man tänka på då man ska börja tävla dressyr? Jag har tänkt att börja med någon klubbtävling och kommer då starta med en...
Svar
12
· Visningar
1 347
Senast: scesar
·
G
Dressyr Jag ska börja tävla dressyr i höst och sitter och planerar vilka jag ska anmäla mig till. Men hur vanligt är det egentligen att man blir...
Svar
3
· Visningar
810
Dressyr Det har nu blivit dags att skaffa hatt men ingenstans här omkring kan man prova någon?! Därför vänder jag mej till alla kunniga bukare...
Svar
11
· Visningar
1 624
Senast: tinutt
·
M
Dressyr Får man ha tävlingsluva och tävla i även i dressyren?
2
Svar
32
· Visningar
3 048
Senast: Tiili
·
Dressyr Hur är de i stl? Någon som har måtten? :angel: Har för mig att de är rätt små i stl Full. Finns väl x-full med eller hur är det?
Svar
9
· Visningar
1 508
Senast: KallaMigBecca
·
  • Låst
Dressyr Alltså svart hovlack. Är det tillåtet på tävling?
Svar
5
· Visningar
1 816
P
Dressyr Hej! Jag är ganska så ny inom "tävlingsdressyren" men har nu kommit igång och tycker att det är super kul! Jag skulle där emot vilja ha...
Svar
3
· Visningar
1 159
Senast: _Pandora_
·
Dressyr Jag som sitter på jobbet lyssnar en hel del på OS-sändningarna i radion. Vissa kommentarer gör mig bara så trött. Här kommer tre...
2
Svar
37
· Visningar
2 743
Senast: Ceta
·
G
  • Låst
Dressyr Så, det är bara att spekulera! Vilket lag vinner?
11 12 13
Svar
244
· Visningar
15 764
G
  • Låst
Dressyr Bara så att alla vet, visas OS-dressyren idag live om du trycker på denna länken nedanför. http://www.eurovisionsports.tv/olympics/...
43 44 45
Svar
896
· Visningar
45 444
Dressyr Det är så lätt att "man" hakar upp sig på saker som är dåliga i elitryttarnas ritter - men kan vi inte ha en tråd där vi tar upp saker...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 602
Senast: lektra
·
Dressyr En Prestige Optimax. är det någon som vill upplysa mig om den. Blev mäkta imponerad när jag red i den idag och pållen stortrivdes :love...
Svar
5
· Visningar
1 485
Senast: Centaur
·
M
  • Låst
Dressyr Tänkte göra en liten tråd om oss ponny ryttare som ska tävla eller tävlar ponny i stor häst klasser, detta gäller dressyr. Hur går...
Svar
1
· Visningar
702
M
Dressyr Vad gör ni ponny ryttare som har blivit " för gamla" för att tävla era ponnyer ? Är ju tyvärr själv för gammal för att tävla min...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Mickis88
·
  • Låst
Dressyr Såg att det ligger ett par filmer ute av OS-dressyren här: http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ Gå in under: Highlights of Sport...
Svar
1
· Visningar
1 339
Senast: lektra
·
Dressyr Jag är inte inne här så ofta utan är westernryttare egentligen men tänkte höra här hur ni skulle lösa mitt problem. Min ena häst är...
Svar
9
· Visningar
3 039
Senast: LenaJ
·
Dressyr Ha överseende med att jag är hoppfjant nu :p Iaf jag har börjar rida dressyr ganska ''seriöst'' (inte så jag tänker tävla i det men...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: feel
·
M
Dressyr Vad för sadel kan tänkas passa en häst som nu går med en Bates Maestro? Passar bra, förutom att bommen är något smal.. "Bara" Medium...
Svar
6
· Visningar
859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar