Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"jag riskerar mitt anseende gällande dressyr, det lilla jag har, och säger att det här mååste bli dagens enda över 80%" vilket anseende
"- Jag har haft en hemsk vecka, jag gillar Hongkong, men det har varit så mycket press. Jag ville verkligen ta den här medaljen för att hålla min standard uppe, säger Anky Van Grunsven.
Hon blev historisk idag när hon tog sitt tredje raka OS-guld.
[...]Anky har inga planer på att rida fler OS efter detta. Planen är att Salinero ska tävlas tills han är sexton år."
Källa Hi**sons blogg från OS.
- är det jag får fram då jag vet om att Anky har en kommande häst (en 11årig hingst) som heter I.P.S Painted Black.
Ja det gör det som tur är för oss som måste jobba och hämta på dagis och handla och inte hann se Ankys ritt.Det kanske finns på youtube snart ska du se *klappar på huvudet*
För oss som bor utanför Sverige och inte kan se det så ligger även de flesta andra ritter också på You Tube. Någongång när jag har det lite lugnare kanske jag tittar igenom dem och läser era kommentarer och låtsas att det är live.För er som missar sammandraget kommer det att ligga uppe på SVT:s "media hemsida": http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=92850
Hon sa oxå att den har varit istadig förr.
När visar det sig?
Jo när det blir jobbigt o man inte har ngn fart.
Den var även på G. att göra rodeobockningar.
Jag tänker så här:
Folk som rider rollkur knäcker sina hästar så de inte vågar protestera. Hästar som protesterar har fortfarande en talan= tvåvägskommunikation. *hukar mig*
Jag gillar Isabell, varför hästen beter sig så vet jag inte men jag tror att hon och hennes team är tillräckligt kompetenta till att ta reda på det. Eller så är det så enkelt att hästen bara är istadig och behöver motiveras bättre.